ارتباط مستقیم با 30644 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار بورسیه تعامل‌سازی میان وزارتخانه‌های آموزش و پرورش و علوم با اجرای طرح سنجش (14 اسفند 91)

تعامل‌سازی میان وزارتخانه‌های آموزش و پرورش و علوم با اجرای طرح سنجش (14 اسفند 91)

نایب رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس معتقد است: در طرح سنجش و پذیرش دانشجو تعامل‌ بین وزارتخانه‌های آموزش و پرورش و علوم، تحقیقات و فناوری دنبال می‌شود.



جواد هروی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به ادامه بررسی طرح سنجش و پذیرش دانشجو در این کمیسیون گفت: تعامل‌سازی میان وزارتخانه‌های آموزش و پرورش و علوم، تحقیقات و فناوری از اهداف مهم پیگیری شده در این طرح است.


وی افزود: بر اساس مصوبه سال 86 مجلس، باید در سال 92 شاهد حذف کنکور باشیم اما به دلیل اینکه زمینه‌های لازم برای این موضوع فراهم نشده باید حرکتی آرام و نه جهشی در رابطه با دو مقوله سنجش و پذیرش انجام شود.


نایب رییس کمیسیون آموزش با بیان اینکه وزارت آموزش و پرورش بر روی سنجش تاکید بسیاری دارد، ابراز کرد: البته باید بتواند شرایط مناسبی را در سه سال آخر دوره دبیرستان فراهم کند که بر اساس آن دیگر نیازی به سنجش توسط نهادی مجزا نباشد.


هروی تصریح کرد: بنابراین در این مقطع دانشجویان بر اساس سوابق تحصیلی به دانشگاه‌ها راه می‌یابند و از سویی آموزش عالی نیز در این زمینه مشکلی نخواهد داشت.

کلمات کلیدی: آموزش و پرورش، وزارت آموزش و پرورش، وزارتخانه آموزش و پرورش، علوم، وزارت علوم، طرح سنجش، طرح سنجش و پذیرش دانشجو، پذیرش دانشجو، تحقیقات و فناوری

آمار بازدید: 324 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image