ارتباط مستقیم با 30607 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار سایر اخبار تشکل‌های دانشجویی باید از بعد دینی و سیاسی تقویت شوند

تشکل‌های دانشجویی باید از بعد دینی و سیاسی تقویت شوند

نماینده سابق ریاست دانشگاه آزاد در امور تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های آزاد لرستان گفت: متاسفانه برخی از تشکل‌های دانشجویی درگیر کارهای حزبی و باندی شده‌اند و بدنبال این، فعالیت‌های دینی و سیاسی آنها تحت الشعاع قرار گرفته است.


به گزارش خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه لرستان، ابراهیم بارانی بیرانوند در آیین تودیع و معارفه نماینده رئیس دانشگاه آزاد کشور در امور تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های آزاد لرستان که در محل دانشگاه آزاد خرم آباد برگزار شد، بیان داشت: امیدواریم که شعار اعتدال عملا در دولت یازدهم اتفاق بیفتد.

وی با تاکید بر اینکه تشکل‌های دانشجویی مستقل از جریانات و احزاب سیاسی هستند و این تشکل‌ها به دلیل اینکه خود منشاء تولید فکر هستند باید به جریانات بیرون از دانشگاه خط بدهند نه اینکه از آنها خط بگیرند، افزود: متاسفانه برخی از تشکل های دانشجویی درگیر کارهای حزبی و باندی شده‌اند و بدنبال این، فعالیت‌های دینی و سیاسی آنها تحت الشعاع قرار گرفته است.

نماینده سابق رئیس دانشگاه آزاد کشور در امور تشکل های دانشجویی دانشگاه‌های آزاد لرستان بر ضرورت تقویت بعد دینی تشکل‌های دانشجویی تاکید کرد و گفت: تشکل‌های دانشجویی باید از بعد دینی و سیاسی تقویت شوند تا شبهات بر روی آنها اثر نگذارد.

بارانی بیرانوند با بیان اینکه تشکل‌های دانشجویی در دانشگاه‌های آزاد لرستان با پیگیری‌هایی که صورت گرفته است از چهار تشکل فعال و نیمه فعال به 22 تشکل فعال و نیمه فعال افزایش یافته‌اند، بیان داشت: شش تشکل دانشجویی دیگر نیز در شرف تاسیس هستند.

وی با اشاره به فعالیت اثرگذار بسیج دانشجویی در دانشگاه‌های آزاد لرستان تصریح کرد: با توجه به عملکرد موفق و اقبال خوب دانشجویان به تشکل بسیج دانشجویی توصیه می‌کنم که از تجربیات این تشکل استفاده شود.

آمار بازدید: 165 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image