ارتباط مستقیم با 30566 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی راه‎اندازی خوابگاه‎ دانشگاه علوم پزشکی جیرفت تا پایان سال

راه‎اندازی خوابگاه‎ دانشگاه علوم پزشکی جیرفت تا پایان سال

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی جیرفت گفت: راه‎اندازی خوابگاه‎ دانشگاه علوم پزشکی و تجهیز آن با اعتبار 20 میلیارد ریال از جمله کارهای خوب بخش معاونت دانشجویی است که امیدواریم تا آخر سال جاری به بهره‎برداری برسد.


به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کویر، "محمدرضا محمدی‎ساردو" با بیان اینکه این دانشگاه شامل هفت معاونت است و کل منطقه جنوب کرمان را پوشش می‎دهد، اظهار کرد: به زودی شاهد راه اندازی رشته‎های کارشناسی ارشد پرستاری، تغذیه، بهداشت حرفه‎ای و عمومی و علوم آزمایشگاهی و کارشناسی بهداشت دهان و دندان در دانشگاه علوم پزشکی جیرفت هستیم.

وی با اشاره به اینکه برای آغاز به کار این دانشکده 25 پست هیئت علمی در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: 15 نفر نیز طی دو ماه آینده به اعضای هیئت علمی دانشگاه افزوده می‎شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با بیان اینکه آزمایشگاه‎های دانشکده‎های بهداشت و پزشکی تجهیز شده است، گفت: آزمایشگاه‎های ایمنی، میکروب، انگل، پاتولوژی و... با هزینه بیش از 500 میلیارد ریال تجهیز شده است.

محمدی‎ساردو خاطرنشان کرد: راه‎اندازی خوابگاه‎ دانشگاه علوم پزشکی و تجهیز آن با اعتبار 20 میلیارد ریال از جمله کارهای خوب بخش معاونت دانشجویی است که امیدواریم تا آخر سال جاری به بهره‎برداری برسد.

محمدی‎ساردو تصریح کرد: از جمله فعالیت‎های معاونت پژوهشی، افزایش هفت تا 10 برابری تعداد طرح‎های پژوهشی، سه برابری تعداد مقاله‎های چاپ شده و پنج برابری تعداد مقاله‎ها در نمایه‎های بین‎المللی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با اشاره به اینکه طی سال گذشته حدود پنج مقاله در نمایه‎های بین‎المللی به چاپ رسیده است، بیان کرد: همچنین نرم‎افزارهای حوزه معاونت پژوهشی با هزینه بیش از 500 میلیون ریال نصب شده است.

وی یادآور شد: تأسیس دو داروخانه شبانه‎روزی و دو داروخانه روزانه در سطح شهرستان جیرفت در دستور کار قرار دارد که تا دو هفته آینده کارهای آن انجام می‎گیرد.

محمدی‎ساردو عنوان کرد: با پیگیری‎های فرماندار و مسئولان دانشگاه در حوزه معاونت غذا و دارو کمیسیون ماده 20 که صدور پروانه‎های بهداشتی را انجام می‎دهد در جیرفت به طور مستقل تشکیل می‎شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی جیرفت گفت: بیمارستان‎ شهرستان‎های قلعه‎گنج و رودبار تاکنون 95 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و تا سه ماه آینده تحویل داده می‎شود.

آمار بازدید: 514 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image