ارتباط مستقیم با 30680 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه حل مشکل حمل و نقل دانشجویان دانشگاه گیلان/ پرداخت بخشی از هزینه‌ها توسط دانشجویان (9 مهر 92)

حل مشکل حمل و نقل دانشجویان دانشگاه گیلان/ پرداخت بخشی از هزینه‌ها توسط دانشجویان (9 مهر 92)

معاون دانشجویی دانشگاه گيلان از حل مشکل سرویس های حمل و نقل دانشجویی خبر داد و گفت: حمل و نقل دانشجویان همانند سابق هر یک ساعت و نیم انجام خواهد شد .


دكتر محمدكريم معتمد در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص اعتراض دانشجویان به افزایش ساعت بین رفت و برگشت سرویس های حمل نقل به بهانه کاهش هزینه ‌ها گفت: مشکل حمل و نقل دانشجویان حل شده و به ساعت قبلی بازگشت و سرویس های حمل و نقل هر یک ساعت و نیم حرکت می کنند.

وی ادامه داد: برای تسریع حمل و نقل از شرکت واحد استان درخواست کمک کردیم تا ورودی مجتمع دانشگاه، دانشجویان را برسانند که شرکت واحد موافقت نکرد برای همین سیستم حمل و نقل دانشگاه این کار را انجام می دهد.

معاون دانشجویی دانشگاه گیلان افزود: براساس قانون دانشگاه تعهدی برای ایاب و ذهاب دانشجویان ندارد و سیتم حمل و نقل دانشجویان بودجه بالایی را به دانشگاه تحمیل می کند.

وی دلیل عدم واگذاری سرویس حمل و نقل دانشجویان به بخش خصوصی را نبودن شرکتی که دارای ناوگان باشد عنوان کرد و افزود: دانشگاه بیش از 30 اتوبوس دارد که به وسیله آنها بدون دریافت وجه نقد حمل و نقل دانشجویان را انجام می دهد.

معتمد افزود: پول سرانه دانشجویی باید صرف فعالیت‌های آموزشی شود ولی دانشگاه گیلان درحال حاضر از این پول برای ارایه خدمات استفاده می کند.

وی افزود: باید بخشی از هزینه حمل و نقل توسط دانشجویان پرداخت شود و برهمین اساس در آینده نزدیک ناوگان حمل و نقل دانشجویی به کارت خوان مجهز شده و به بخش خصوصی واگذار خواهد شد.

به گزارش مهر، دانشجویان دانشگاه گیلان طی روزهای اخیر در اعتراض به فواصل طولانی حرکت سرویس های حمل و نقل دانشجویی در مقابل ساختمان مرکزی این دانشگاه تجمع کرده و خواستار افزايش تعداد اتوبوس ها و همچنين كم شدن فواصل رفت و برگشت آنها شدند.

کلمات کلیدی: حمل و نقل دانشجویان، دانشگاه گیلان، حل مشکل سرویس های حمل و نقل دانشجویی، گیلان

آمار بازدید: 290 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image