ارتباط مستقیم با 30648 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آتش‌سوزی در ساختمان جدید دانشگاه گیلان (اردیبهشت 91)

آتش‌سوزی در ساختمان جدید دانشگاه گیلان (اردیبهشت 91)

آتش‌سوزی در ساختمان جدید دانشگاه گیلان/ حریق خسارت جانی نداشت

معاون فرهنگی دانشگاه گیلان با تایید وقوع آتش سوزی در ساختمان جدید این دانشگاه گفت: آتش سوزی در ساختمان جدید رخ داده است و خسارت وارد به آن هنوز برآورد نشده و در دست بررسی است.
ایرج شاکری نیا - معاون فرهنگی دانشگاه گیلان در گفتگو با خبرنگار مهر اعلام کرد: علت آتش سوزی ساختمان جدیدالاحداث دانشگاه که بامداد دوشنبه چهارم اردیبهشت رخ داد، هنوز مشخص نیست.

وی یادآورشد: این ساختمان با کاربری اداری در دست احداث بود که طعمه حریق شد، کارشناس در حال حاضر مشغول بررسی علت حادثه و میزان خسارت وارده هستند.

معاون فرهنگی دانشگاه گیلان افزود: با توجه به اینکه این ساختمان تازه احداث شده بود، هنوز نیروی انسانی، تجهیزات و یا مدارکی در این ساختمان قرار نداشت و خسارت تنها به خود ساختمان وارد شده است.

به گزارش مهر، رفیعی مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی رشت، درباره پیش از این گفته بود: در ساعت 13 دقیقه بامداد دوشنبه چهارم اردیبهشت ماه، طی تماس انتظامات دانشگاه گیلان واقع در کیلومتر 12 جاده رشت – قزوین، مبنی بر وقوع حریق در ساختمان اداری دانشگاه، 14 دستگاه خودروی اطفاء حریق به همراه 40 نیرو ظرف کمتر از 9 دقیقه در محل حاضر و نسبت به مهار و اطفای حریق اقدام کردند.
کلمات کلیدی: دانشگاه گیلان ، آتش سوزی ، حریق ، ساختمان دانشگاه گیلان
منبع: خبرگزاری مهر

آمار بازدید: 716 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image