ارتباط مستقیم با 30594 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آخرین فرصت پیش ثبت نام بلیت الکترونیک حمل و نقل دانشجویان اعلام شد

آخرین فرصت پیش ثبت نام بلیت الکترونیک حمل و نقل دانشجویان اعلام شد

دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد تا 10 مهر فرصت دارند نسبت به پیش ثبت نام بلیت الکترونیک حمل و نقل عمومی ویژه دانشجویان مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، با توجه به مصوبه شورای اسلامی شهر تهران، شهرداری تهران به منظور ارائه تسهیلات و خدمات رفاهی به دانشجویان مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد، کارت الکترونیک حمل و نقل عمومی با شرایط ذیل در اختیار متقاضیان قرار خواهد داد.

دانشجویان متقاضی می توانند با مراجعه به سایت شهرداری تهران یا به نشانی http://eticket.tehran.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند. دانشجویان تا 10 مهر 93 فرصت دارند نسبت به پیش ثبت نام بلیت الکترونیک حمل و نقل عمومی ویژه دانشجویان مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد اقدام کنند.

براساس این گزارش، شهرداری تهران پس از تاییدیه از دانشگاه نسبت به تهیه کارت و ارسال به آدرس اعلام شده از سوی دانشجویان اقدام خواهد کرد.

این کارت به دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد تعلق می‌گیرد و مدت اعتبار این کارت یکسال و سقف ریالی بهره برداری از این کارت نیز یک میلیون و پانصدهزار ریال تعیین شده است.

این کارت هر ساله قابل تمدید و شارژ است. متقاضی باید 50 درصد مبلغ فوق را به هنگام تحویل کارت پرداخت کند.(با پرداخت مبلغ هفتصدو پنجاه هزار ریال معادل آن نیز همزمان شارژ می گردد.)

هزینه شخصی سازی(درج مشخصات فردی و عکس )و مبلغ کارت خام، پنجاه هزار ریال است، که جداگانه اخذ می شود. کارت های فوق به حساب بانکی نزد بانک شهر متصل است که در صورت تمایل متقاضی می تواند نسبت به فعال نمودن حساب کارت به بانک شهر مراجعه و اقدام لازم را بعمل آورند.

افرادی که اقدام به پیش ثبت نام کرده اند از تاریخ 20 مهر 93 به بعد می توانند نسبت به تکمیل ثبت نام و دریافت کارت بلیت اقدام کنند.افرادی که پیش ثبت نام را انجام دهند در اولویت دریافت کارت هستند.کارت بلیت های دانشجویی بصورت شخصی سازی شده با درج مشخصات صاحب کارت ارائه خواهد شد.

آمار بازدید: 145 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image