ارتباط مستقیم با 30625 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
ایران مدرس دانلود جزوه-دانلود جزوه درسی دانشگاهی دانلود جزوه درسی دانشگاهی دانلود رایگان 110 نمونه سوال امتحانی مشتق و انتگرال با پاسخ و جواب تشریحی

دانلود رایگان 110 نمونه سوال امتحانی مشتق و انتگرال با پاسخ و جواب تشریحی


در این بخش دانلود رایگان 110 نمونه سوال امتحانی مشتق و انتگرال با پاسخ و جواب تشریحی با فرمت pdf ارائه شده است. اگر می خواهید بر مباحث مشتق و انتگرال مسلط شوید این جزوه را مطالعه نمائید. عکسی از جزوه در ادامه ارائه شده است.



برای یادگیری بهتر انتگرال و مشتق ابتدا باید فرمول های انتگرال گیری و مهمترین فرمول های مشتق گیری را خوب بلد باشید. در ادامه با روش ها و تکنیک های انتگرال گیری مانند جزء به جزء و تغییر متغیر و با روش های مهم مشتق گیری مانند مشتق گیری ضمنی  و ... آشنا باشید. در نهایت حل تمرین و نمونه سوال امتحانی می تواند به بیشتر شدن تسلط شما کمک زیادی بکند. در این جزوه سوالات امتحانی و مثال های زیادی با جواب تشریحی ارائه شده است. پیشنهاد می شود اول سوال را حل کنید بعد جواب را ببینید. اگر در این مباحث اشکال دارید از معلم های خصوصی ریاضی حاضر در همین سایت ایران مدرس کمک بگیرید. برای دانلود رایگان 110 نمونه سوال امتحانی مشتق و انتگرال با پاسخ و جواب تشریحی بر روی لینک زیر کلیک کنید.


آمار بازدید: 8668 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
دانلود رایگان 110 نمونه سوال امتحانی مشتق و انتگرال با پاسخ و جواب تشریحی(حجم فایل: 338 کیلو بایت)
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image