ارتباط مستقیم با 30632 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس دانلود دانلود آموزش مکالمه زبان دانلود رایگان جزوه خلاصه و مفید زبان انگلیسی - اسم ها

دانلود رایگان جزوه خلاصه و مفید زبان انگلیسی - اسم ها

توضیحات کامل درباره اسامی در زبان انگلیسی شامل جمع و مفرد کلمات، نحوه جمع بستن اسامی و نکات مفیدی که برای یادگیری زبان انگلیسی ضروری خواهد بود.این جزوه به شما کمک خواهد کرد در آزمون های مختلف از عهده سوالات مرتبط برآیید. برای دانلود رایگان جزوه خلاصه و مفید زبان انگلیسی - اسم ها بر روی لینک زیر کلیک کنید.


در این جزوه مباحث بسیار مهم و مفیدی ارائه شده است. از جمله مباحث ارائه شده در این جزوه خلاصه آموزش زبان انگلیسی می توان به این موارد اشاره نمود: اسامی جمع با قاعده و بی قاعده، بعضی اسامی بصورت بی قاعده جمع بسته می شوند، برخی اسامی شکل مفرد و جمع آنها یکسان است، بعضی اسامی که از زبان های دیگر وارد انگلیسی شده اند، شکل جمع ویژه ای دارند. اسامی مالکیت، اسم به عنوان صفت (وقتی اسمی به عنوان صفت استفاده می شود. همیشه مفرد باید باشد)، وقتی اسمی به عنوان صفت به همراه عدد استفاده می شود، اسم مفرد است و یک خط تیره بین دو کلمه می آید. این جزوه توسط یکی از بهترین معلم های خصوصی زبان انگلیسی استاد مهدی دهقان ارائه شده است. برای دانلود بر روی لینک زیر کلیک کنید.


آمار بازدید: 571 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
دانلود رایگان جزوه خلاصه و مفید زبان انگلیسی - اسم ها(حجم فایل: 446 کیلو بایت)
ارسال شده توسط مهدی دهقان (دارای نمره تافل 97 قابل استعلام از ETS آمریکا)(مشاهده پروفایل مدرس) تدریس خصوصی آنلاین مکالمه زبان انگلیسی، کارشناسی ارشد آموزش زبان انگلیسی از دانشگاه تربیت مدرس تهران، آموزش مکالمه از مبتدی تا پیشرفته، دارای 20 سال سابقه تدریس در تهران، مشهد و یزد
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image