ارتباط مستقیم با 30625 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
ایران مدرس دانلود دانلود گرامر و قواعد زبان جزوه خلاصه گرامر زبان انگلیسی - افعال کنشی و افعال حالت، افعال وجهی must، should، may، can

جزوه خلاصه گرامر زبان انگلیسی - افعال کنشی و افعال حالت، افعال وجهی must، should، may، can

در این جزوه خلاصه آموزش گرامر و قواعد زبان انگلیسی در رابطه با افعال کنشی و افعال حالت، افعال وجهی must، should، may، can توضیح داده شده است. با مطالعه این جزوه خلاصه شده و مثال های ارائه شده در آن می توانید اطلاعات بسیار خوبی در زمینه انواع افعال در زبان انگلیسی و قواعد و گرامر مرتبط با آن کسب کنید.

اگر در زمینه آموزش و یادگیری زبان انگلیسی اشکال دارید می توانید از مدرسین فعال در زمینه تدریس خصوصی گرامر زبان انگلیسی کمک بگیرید. برای مشاهده لیست کامل مدرسین زبان بر روی عبارت معلم خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید.

بخش هایی از جزوه: اصولا به صورت کلی افعال به دو دسته تقسیم می شوند: 1- افعال کنشی: این ها افعالی هستند که انجام یک کار را نشان می دهند. برای مثال وقتی گفته می شود :" دیروز درس می خواندم" درس خواندن یک کار یا عمل را نشان می دهد و در واقع فعل کنشی است. 2- افعال حالت: بر خلاف افعال کنشی که با انجام کار و عمل سروکار دارند، افعال حالت به تفکرات ،احساسات و یا حواس پنج گانه شما مربوط می شوند. برای مثال ،وقتی گفته می شود :" مادرم را دوست دارم"، دوست داشتن بیانگر یک فعل و کار نیست و بیانگر احساسات شما می باشد. نکته بسیار مهمی که وجود دارد این است که اصولا افعال حالت حالت استمراری ندارند و باید آنها را به صورت غیراستمراری استفاده کنید. در ادامه ضمایر انعکاسی و تاکیدی هم توضیح داده شده است. در زبان انگلیسی دسته ای از افعال وجود دارند که با استفاده از آنها می توانیم مفاهیمی مانند توانایی، احتمال، اجبار،..... را بیان کنیم. این افعال ، هم به دلیل معانی خاصی که هر کدامشان دارند و هم به دلیل ساختارهای گرامری مخصوص به خودشان منحصر به فرد هستند. تعداد افعال وجهی در زبان انگلیسی زیاد است. برای دانلود جزوه خلاصه شده در زمینه خلاصه گرامر زبان انگلیسی - افعال کنشی و افعال حالت، افعال وجهی must، should، may، can بر روی لینک زیر کلیک کنید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 2673 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
جزوه خلاصه گرامر زبان انگلیسی - افعال کنشی و افعال حالت، افعال وجهی must، should، may، can(حجم فایل: 938 کیلو بایت)
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image