ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس دانلود دانلود جزوه درسی دانشگاهی فرمول انتگرال کوشی همراه با مثال

فرمول انتگرال کوشی همراه با مثال

در این بخش جزوه خلاصه ای ارائه شده است که در آن فرمول انتگرال کوشی همراه با مثال قابل مطالعه می باشد. فرمول انتگرال کوشی در درس ریاضی مهندسی مورد بررسی قرار می گیرد و اهمیت زیادی دارد. با استفاده از قضیه انتگرال کوشی می‌توان نشان داد که انتگرال بر روی C (یا منحنی بستهٔ تصحیح‌پذیر) برابر است با انتگرال مشابهی که بر روی یک دایرهٔ بسیار کوچک دور a گرفته شده‌است.


همانطور که در این صفحه توضیح داده شده است، در ریاضیات، فرمول انتگرال کوشی، که به احترام آگوستین لوییز کوشی نامگذاری شده‌است، یک حکم اساسی در آنالیز مختلط است و این حقیقت را بیان می‌کند که یک (تابع هولومورفیک) (Holomorphic function) تعریف شده بر روی یک قرص، به‌طور کامل با مقادیرش بر روی حاشیهٔ قرص مشخص می‌شود. این فرمول همچنین می‌تواند برای ساده کردن انتگرال همهٔ مشتقات یک تابع تحلیلی به کار رود. در جزوه ارائه شده در این بخش که با فرمت pdf ارائه شده، مباحثی همچون فرمول انتگرال کوشی، حل 2 مثال از انتگرال کوشی، مشتق گیری با استفاده از انتگرال کوشی، حل مثال، قضیه موررا، بسط لوران و بسط تیلور و .... مورد بررسی قرار گرفته است. اگر در این مباحث اشکال دارید از اساتید خصوصی ریاضی مهندسی کمک بگیرید.


برای دانشجویان رشته های فنی مهندسی تسلط بر فرمول های انتگرال گیری، فرمول انتگرال کوشی و ... لازم است. در علم ریاضیات و در بحث تابع مختلط قضیه ای تحت عنوان انتگرال کوشی با برآورده شدن شرایطی خاص برقرار است. این قضیه به نام ریاضیدان مبدع آن آگوستین لوییس کوشی نامگذاری شده‌است و از قضایای مهم در انتگرال خطی تابع مختلط به شمار می‌رود و دارای دو بخش مرتبط با هم هست. برای دانلود رایگان جزوه فرمول انتگرال کوشی همراه با مثال و توضیحات کامل بر روی لینک زیر کلیک کنید. منبع: www.yu.ac.ir



آمار بازدید: 2331 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
فرمول انتگرال کوشی همراه با مثال(حجم فایل: 385 کیلو بایت)
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image