ارتباط مستقیم با 30666 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
ایران مدرس دانلود جزوه-دانلود جزوه درسی دانشگاهی دانلود جزوه درسی دانشگاهی جزوه خلاصه آموزش ریاضی دانشگاه - حد و قضایای حد همراه با صور مبهم، مثال و نکات مهم

جزوه خلاصه آموزش ریاضی دانشگاه - حد و قضایای حد همراه با صور مبهم، مثال و نکات مهم

در این جزوه خلاصه شده ریاضیات دانشگاهی مبحث حد و قضایای حد همراه با صور مبهم، مثال و نکات مهم آن ارائه شده است. اگر می خواهید مطالب بسیار خوب و جالبی را در رابطه با حد آموزش ببینید ادامه این مطلب را بخوانید.

چنانچه در مبحث حد و قضایای حد اشکال دارید از مدرسین ریاضی مجرب کمک بگیرید. برای مشاهده لیست کامل اساتید ریاضی خانم و آقا بر روی عبارت معلم خصوصی ریاضی کلیک کنید.

توضیحات بیشتر در رابطه با جزوه: در ابتدای جزوه با استفاده از تعریف حد مثالی مورد بررسی قرار گرفته است و در ادامه قضایای حد را می توانید مشاهده نمائید. به عنوان مثال یکی از قضایای حد این است که حد تابع F در نقطه a در صورت وجود منحصر به فرد است. در ادامه چند مثال و قضیه دیگر هم از مبحث حد مورد بررسی قرار گرفته است. سپس اعمال جبری در بی نهایت و صور مبهم ارائه شده است. به عنوان مثال برای رفع ابهام حدهایی که به صورت کسری هستند می توانید از قاعده هوپیتال استفاده نمائید و یا صورت و مخرج کسر را تجزیه کنید و عامل مشترک را با هم ساده نمائید. معلم های ریاضی در این زمینه ها می توانند کمک زیادی به شما بکنند. در پایان چند تمرین هم از این مباحث حد در بی نهایت و حدهای مبهم و ... ارائه شده است و تعدادی از آنها هم حل شده است. برای دانلود جزوه بر روی لینک زیر کلیک کنید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 3143 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
جزوه خلاصه آموزش ریاضی دانشگاه - حد و قضایای حد همراه با صور مبهم، مثال و نکات مهم(حجم فایل: 953 کیلو بایت)
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image