ارتباط مستقیم با 30626 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس دانلود دانلود نمونه سوالات دانشگاهی دانلود رایگان سوالات امتحان اجزاء محدود FEM کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک با فرمت pdf

دانلود رایگان سوالات امتحان اجزاء محدود FEM کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک با فرمت pdf

دانلود رایگان سوالات امتحان درس اجزاء محدود FEM مقطع کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک با فرمت pdf در این بخش قابل مشاهده است. در این فایل سوالات امتحان درس المان محدود Finite Element Method رشته مهندسی مکانیک مقطع ارشد طراحی کاربردی ارائه شده است. برای دانلود سوالات امتحانی المان محدود بر روی لینک زیر کلیک کنید.


اگر در این مباحث اشکال دارید از اساتید خصوصی المان محدود کمک بگیرید. در سوال اول تحلیل یک خرپا با روش FEM خواسته شده است و باید الگوریتم المان محدود (بدست آوردن نیروی المانی و ماتریس سختی المانی، اسمبل کردن، اعمال شرایط مرزی و ...) برای آن اعمال شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه مقاله آشنایی با روش المان محدود (FEM) به صورت گام به گام را بخوانید. در سوال بعدی از روش حداقل مربعات و ریلی ریتز و مبحث استخراج فانکشنال برای حل یک مسئله انتقال حرارتی سوال پرسیده شده است. در نهایت استفاده از FEM برای حل یک مسئله تحلیل تنش در سوال سوم مد نظر طراح بوده است. برای دانلود رایگان سوالات امتحان درس اجزاء محدود FEM مقطع کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک با فرمت pdf بر روی لینک زیر کلیک کنید.


منبع: ایران مدرس



آمار بازدید: 697 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
دانلود رایگان سوالات امتحان اجزاء محدود FEM کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک با فرمت pdf(حجم فایل: 793 کیلو بایت)
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image