ارتباط مستقیم با 30646 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس دانلود جزوه-دانلود جزوه درسی دانشگاهی دانلود جزوه درسی دانشگاهی جزوه مفید شامل فرمول های انتگرال گیری مهم با مثال همراه با قاعده ذوزنقه ای و سیمپسون

جزوه مفید شامل فرمول های انتگرال گیری مهم با مثال همراه با قاعده ذوزنقه ای و سیمپسون

دانلود رایگان جزوه مفید شامل فرمول های انتگرال گیری مهم با مثال همراه با قاعده ذوزنقه ای و سیمپسون و خطا در قاعده سیمپسون در این بخش ارائه شده است. این جزوه خلاصه و بسیار مفید است.

اگر در مبحث انتگرال اشکال دارید از مدرسین مجرب کمک بگیرید. بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید تا لیست کامل اساتید را ببینید.

در این جزوه چند فرمول انتگرال گیری ارائه شده است و مثال های خوبی مورد بررسی قرار گرفته است. در ادامه در رابطه با روش های انتگرال گیری عددی توضیح داده شده و خطا در قاعده سیمپسون تعریف شده است. در پایان قاعده ذوزنقه ای برای محاسبه انتگرال و چند مثال ارائه شده است. بسیاری از انتگرال ها با روش های تحلیلی و با فرمول ها قابل محاسبه نیستند و برای محاسبه چنین انتگرال هایی باید از روش های عددی مانند سیمپسون یا روش ذوزنقه ای استفاده کرد. البته این روش ها مقداری خطا دارند که البته قابل چشم پوشی است. برای دانلود جزوه بر روی لینک زیر کلیک کنید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 3369 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
جزوه مفید شامل فرمول های انتگرال گیری مهم با مثال همراه با قاعده ذوزنقه ای و سیمپسون(حجم فایل: 1059 کیلو بایت)
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image