ارتباط مستقیم با 30625 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی

دانلود نمونه سوال امتحانی طراحی اجزای 2 مهندسی مکانیک

دانلود نمونه سوال امتحانی طراحی اجزاء 2 مهندسی مکانیک در این بخش ارائه شده است. برای دانلود نمونه سوال امتحانی طراحی اجزای 2 مهندسی مکانیک بر روی لینک زیر کلیک نمائید.

اگر در درس طراحی اجزا 2 اشکال دارید از اساتید کمک بگیرید. برای مشاهده لیست مدرسین طراحی اجزاء بر روی لینک تدریس خصوصی طراحی اجزا کلیک نمائید.

از مباحث طراحی اجزای 2 می توان به یاتاقان های لغزشی و غلتشی و بلبرینگ ها و رولربرینگها اشاره کرد. در این نمونه سوال از مبحث مربوطه سوالی ارائه شده است. برای بحث یاتاقان ها معمولا از دانشجو انتظار می رود یاتاقان مناسب را انتخاب نماید. البته سوال های طراحی اجزاء 2 معمولا ترکیبی مطرح می شود و در مبحث محورها و چرخدنده ها و ... انتخاب یاتاقان هم مورد سوال واقع می شود. سوال دوم از این نمونه سوال یک محور را نشان داده است و انتخاب یاتاقان مناسب مورد نظر است. از مباحث اصلی درس طراحی اجزای 2 چرخدنده ها است. چرخدنده های ساده و مخروطی و مارپیچ و حلزونی و .... انواع چرخدنده هایی هستند که در درس طراحی اجزاء 2 ارائه می شود. در این نمونه سوال از مبحث چرخدنده ها دو سوال مطرح شده است. طراحی محورها از دیدگاه استاتیکی و دینامیکی هم مبحث دیگری است که مورد سوال واقع شده است. با استفاده از معیارهای ترسکا و ون مایسز و ... می توان محور را طراحی نمود. اجزای مکانیکی انعطاف پذیر مانند تسمه ها و زنجیرها و کابل ها هم در درس طراحی اجزای 2 معمولا مورد سوال واقع می شود و در این نمونه سوال امتحانی هم یکی از سوال ها مربوط به این مبحث است. برای دانلود نمونه سوال امتحانی طراحی اجزای 2 مهندسی مکانیک بر روی لینک زیر کلیک کنید.

منبع: ایران مدرس (استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به ایران مدرس مجاز است)


آمار بازدید: 5161 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
دانلود نمونه سوال امتحانی طراحی اجزای 2 مهندسی مکانیک(حجم فایل: 516 کیلو بایت)
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image