ارتباط مستقیم با 30626 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
ایران مدرس دانلود جزوه-دانلود جزوه درسی دانشگاهی دانلود جزوه درسی دانشگاهی دانلود جزوه خلاصه شده مکانیک محیط پیوسته ارشد مهندسی مکانیک با فرمت pdf

دانلود جزوه خلاصه شده مکانیک محیط پیوسته ارشد مهندسی مکانیک با فرمت pdf

دانلود جزوه خلاصه شده مکانیک محیط پیوسته ارشد مهندسی مکانیک با فرمت pdf در این بخش ارائه شده است. جزوه بسیار خوب و مختصر و مفید مکانیک محیط پیوسته مقطع ارشد رشته مهندسی مکانیک برای دانلود در ادامه ارائه شده است.

برای مشاهده لیست اساتید مکانیک محیط پیوسته رشته مهندسی مکانیک بر روی عبارت تدریس خصوصی مکانیک محیط پیوسته کلیک کنید.

بخشی از جزوه: در ابتدا بحث اختصار نویسی فرمول ها و روابط را یاد گرفتیم و با مفهوم تانسور به عموان یک تبدیل خطی آشنا شده و همچنین انواع عملیات میدانی که برای فرمول بندی محیط پیوسته مورد نیاز است را فرا گرفتیم. روابطی را که از تانسور ها به دست آوردیم در کاربرد های مختلفی مثل جایگذاری ضرب و فاکتور گیری و همچنین انقباض به کار بردیم. تبدیل خطی در تانسور ها را انجام داده و خواص ان را مشخص کردیم. اعمال ریاضی روی تانسور ها را بررسی کرده و نتایج را به دست آوردیم و در هر باره مثال های متعددی حل کردیم. در یک سیستم مختصات که محورهای آن با زاویه ای مشخص چزخیده شده باشد به وسیله یک چزخش یا انعکاس می توان بردار های یکه جدید را بر محورهای مختصات منطبق کرد و برای هر محور فرمول های بردار مختصات تعریف کردیم.از این طریق توانستیم دستگاه های مختصات را به هم تبدیل کنیم و بتوانیم نقاط مختلف فضا را تعریف کنیم. در باره تانسورهای متقارن و نامتقارن و فرمول های آن ها بحث کرده و در روابط برای به دست آوردن جواب از آن ها استفاده کردیم. تعریف کردیم که هر تانسور دلخواه بصورت مجموع دو تانسور متقارن و پادمتقارن نوشته میشود. مولفه های قطری هر تانسور پادمتقارن همیشه صفر است و از شش مولفه تنها سه مولفه آن مستقل هستند و این نشان می دهد در واقع مثل یک بردار عمل می کند.

برای دانلود جزوه خلاصه شده مکانیک محیط پیوسته ارشد مهندسی مکانیک با فرمت pdf بر روی لینک زیر کلیک کنید.


آمار بازدید: 4666 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
دانلود جزوه خلاصه شده مکانیک محیط پیوسته ارشد مهندسی مکانیک با فرمت pdf(حجم فایل: 1059 کیلو بایت)
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image