ارتباط مستقیم با 30631 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس استخدام کار پاره وقت-نیمه وقت استخدام پاره وقت و نیمه وقت سال 98 - کار و شغل ساعتی سال 98

استخدام پاره وقت و نیمه وقت سال 98 - کار و شغل ساعتی سال 98

اگر در جستجوی استخدام پاره وقت و نیمه وقت سال 98 - کار و شغل ساعتی سال 98 هستید .....

اگر می خواهید در سال 98 در کنار کار و شغل اصلی خودتان یک کار و شغل نیمه وقت خوب و با درآمد بالا داشته باشید .....

اگر در جستجوی آگهی های استخدامی نیمه وقت در سال 98 هستید و قصد دارید درآمد خودتان را افزایش دهید .....

در هر صورت کار تدریس خصوصی را به شما پیشنهاد می کنیم. کار و شغل تدریس خصوصی مزایایی دارد که آن را به عنوان یک شغل نیمه وقت جذاب و متمایز می کند. موارد زیر ویژگی های خوب تدریس خصوصی را به عنوان کار نیمه وقت نشان می دهد.

1- تدریس خصوصی سابقه کار و تجربه بالایی نمی خواهد. همینکه بر دروسی که می خواهید درس بدهید مسلط باشید و مباحث را خوب بلد باشید کفایت می کند.

2- کار تدریس خصوصی محدودیت مکانی ندارد. حتی اگر در شهری که ساکن هستید تقاضا برای تدریس خصوصی زیاد نیست می توانید به صورت آنلاین و اینترنتی شاگرد جذب نمائید. در همین سایت ایران مدرس تبلیغ خودتان را ثبت کنید تا در کل کشور دیده شوید و به صورت مستقیم و بدون واسطه با متقاضیان تدریس خصوصی در ارتباط باشید.

پیشنهاد می شود مقاله بازارکار شغل و کار تدریس خصوصی و درآمد مدرسین را هم بخوانید.

3- به نسبت وقتی که برای کار تدریس در نظر می گیرید درآمد خوبی دارد.  در حقیقت با افزایش سابقه کاری و تسلط شما بر درس می توانید به تدریج قیمت کلاس ها را افزایش دهید.





4- تدریس خصوصی به عنوان یک کار پاره وقت و شغل نیمه وقت در سال 98 و یا هر زمان دیگری بسیار مناسب است. کار تدریس محدودیت زمانی هم ندارد. وقتی در یک شرکت به صورت پاره وقت استخدام می شوید باید زمان های مشخصی سرکار حاضر باشید. کلاس های تدریس خصوصی را می توانید در هر زمانی با شاگرد های خودتان هماهنگ نمائید و لازم نیست حتما بازه زمانی مشخصی را در نظر بگیرید.

مطالعه این مقاله هم مفید است:
نکات مهم و کلیدی برای کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی

5- روش های مختلفی برای جذب شاگرد وجود دارد که اکثر آنها هزینه ای برای شما ندارد. مقاله راهکارهای مختلف جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی را در این زمینه بخوانید. به عنوان مثال می توانید تبلیغ خودتان را در همین سایت ایران مدرس به صورت رایگان درج نمائید. حتی اگر آگهی خودتان را ویژه کنید باز هم هزینه زیادی برای شما نخواهد داشت و با یکی دو جلسه برگزاری کلاس جبران خواهد شد.

6- با توجه به موارد ذکر شده اگر در جستجوی استخدام پاره وقت و نیمه وقت سال 98 - کار و شغل ساعتی سال 98 و .... هستید تدریس خصوصی را به عنوان یک کار خوب و با درآمد بالا در نظر داشته باشید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1285 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image