ارتباط مستقیم با 30617 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
ایران مدرس استخدام استخدام مدرس آگهی استخدامی جدید تدریس خصوصی مهر، آبان و آذر 97

آگهی استخدامی جدید تدریس خصوصی مهر، آبان و آذر 97

اگر در جستجوی آگهی استخدامی جدید تدریس خصوصی مهر، آبان و آذر 97 هستید .... اگر می خواهید در پائیز 97 و در شروع سال تحصیلی 97-98 و همچنین در مهر و آبان 97 و آذر 97 در زمینه تدریس خصوصی فعالیت داشته باشید و درامد خوبی کسب کنید .... در هر صورت ادامه این مطلب را بخوانید.

پیشنهاد ویژه ایران مدرس: چگونه در سال 97 و 98 از تدریس خصوصی درآمد بیشتری کسب کنیم؟

معمولا وقتی در جستجوی آگهی های استخدام مدرس و تدریس خصوصی هستید در جستجوی اموزشگاهها و موسساتی هستید که مشخصات خودتان را در آن موسسات ثبت نموده و به شما شاگرد معرفی نمایند. در این روش موسسه یا آموزشگاه تدریس خصوصی در اینترنت تبلیغ می کند و یا در روزنامه و مجله تبلیغ خودش را ثبت می کند و یا با روش دیگر از طریق تراکت تبلیغاتی شاگرد جذب می نماید. در ادامه شاگردهایی را که جذب نموده است به شما معرفی می کند و به ازای هر جلسه تدریسی که انجام می شود 30 یا 40 درصد مبلغ را از شما دریافت می کند. از این روش می توان درآمد کسب کرد ولی به هر حال برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی و کسب درامد از آن روش ها و راهکارهای بهتری هم وجود دارد.

پیشنهاد می کنیم مقاله
روش تدریس خصوصی - نحوه فعالیت در زمینه تدریس خصوصی را هم مطالعه کنید.

به جای جستجوی بیشتر آگهی های استخدام تدریس خصوصی در مهر، آبان و آذر 97 روش و راهکار دیگری که در این بخش معرفی می شود را استفاده کنید. راهکار خوبی که وجود دارد این است که در همین سایت ایران مدرس به عنوان بزرگترین و قدیمی ترین سایت و مرجع فعال در زمینه تبلیغات تدریس خصوصی آگهی تدریس خودتان را به صورت رایگان و یا ویژه ثبت نمائید و به جای اینکه به صورت واسطه ای شاگرد جذب کنید خودتان مستقیما با متقاضیان تدریس خصوصی در ارتباط باشید. اگر می خواهید در همین سایت ایران مدرس برای جذب شاگرد تبلیغ ثبت نمائید مقاله
ثبت نام برای تدریس خصوصی یا نحوه ثبت نام در ایران مدرس را بخوانید. روند کار به این ترتیب است که در بالای همین صفحه بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک می کنید. در ادامه در صفحه جدیدی که باز می شود فرم ثبت نام را تکمیل نموده و وارد صفحه شخصی خودتان یا همان کنترل پنل می شوید. در کنترل پنل امکانات متعددی برای اساتید در نظر گرفته شده است و می توانید آگهی تدریس خصوصی خودتان را ثبت کنید. درج تبلیغ تدریس خصوصی در این سایت رایگان است ولی اگر به صورت جدی تری می خواهید در این زمینه فعالیت داشته باشید می توانید آگهی خودتان را ویژه کنید تا همواره در صفحه اصلی سایت باشید و بیشتر دیده شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه نحوه ثبت تبلیغات تدریس خصوصی و هزینه تبلیغ بر روی عبارت هزینه تبلیغات ویژه تدریس خصوصی کلیک کنید.



مطالعه نمائید: چگونگی درج آگهی تدریس خصوصی موثر

با استفاده از این روش در پائیز 97 و سال تحصیلی 97-98 می توانید بدون هیچ واسطه ای و به صورت مستقیم با متقاضیان تدریس خصوصی در ارتباط باشید. قیمت کلاس ها را خودتان تعیین می کنید. البته بهتر است قیمت کلاس ها مناسب باشد. برای مشاهده لیست مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس و مشاهده قیمت های ثبت شده توسط اساتید بر روی عبارت لیست مدرسین تدریس خصوصی کلیک کنید. وقتی به صورت مستقیم شاگرد جذب می کنید کل مبلغ دریافتی را برای خودتان برخواهید داشت و لازم نیست هر جلسه 30 یا 40 درصد را به آموزشگاه پرداخت نمائید. در این بخش مطالبی در رابطه با آگهی استخدامی جدید تدریس خصوصی مهر، آبان و آذر 97 و راهکار بهتری به نسبت استخدامی برای جذب شاگرد ارائه شد. امید است که مفید بوده باشد.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 881 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image