ارتباط مستقیم با 30424 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس استخدام استخدام مدرس آگهی جدید استخدامی تدریس خصوصی مهر ، آبان و آذر 96

آگهی جدید استخدامی تدریس خصوصی مهر ، آبان و آذر 96

اگر در جستجوی آگهی های جدید استخدام مدرس، استخدامی تدریس خصوصی، استخدام معلم و دبیر، استخدام استاد و .... در مهر و آبان و آذر 96 هستید ....

اگر در پاییز 96 و مهر96 قصد دارید از تدریس ریاضی، فیزیک، شیمی، زبان، تدریس دروس کنکوری، تدریس عربی و زیست، تدریس دروس دانشگاهی و .... درآمد کسب کنید ....

اگر می خواهید در آبان و آذر 96 که مصادف با ایام امتحانات میان ترم است در زمینه آموزش در منزل فعالیت داشته باشید و درامد بالایی بدست آورید ....

اگر کل سایتهای اینترنتی و روزنامه و .... را برای پیدا کردن آگهی های استخدام تدریس خصوصی در پائیز 96 جستجو کرده اید ....

در هر صورت، اگر هدف نهایی شما جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی است، پیشنهاد خوبی برای شما داریم.

برای کسب درآمد از تدریس خصوصی به جای جستجوی بیشتر آگهی های استخدام تدریس خصوصی در ایران مدرس (همین سایت) عضو شوید و آگهی تدریس خودتان را ثبت نمائید تا متقاضیان تدریس خصوصی به صورت مستقیم با شما در ارتباط باشند.

ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است و تا پاییز 96 بیش از 17000 مدرس ثبت نامی دارد و بازدید آن در ایام امتحانات به بیش از 28000 بازدید در روز می رسد.

شما می توانید آگهی تدریس خودتان را به دو صورت ویژه و یا رایگان در ایران مدرس ثبت نمائید. برای مشاهده لیست مدرسینی که در ایران مدرس آگهی تدریس ثبت نموده اند بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی کلیک کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله بهترین سایت آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی با بازدید بالا  را مطالعه کنید.  مطالعه مقاله راهکارهای مختلف جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی هم در زمینه روشهای مختلف جذب شاگرد و پیدا کردن شاگرد خصوصی می تواند مفید و موثر باشد.

برای ثبت آگهی تدریس خصوصی در ایران مدرس به عنوان بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران بر روی عبارت عضویت در سایت در بالای همین صفحه کلیک کنید.

(آگهی جدید استخدامی تدریس خصوصی مهر ، آبان و آذر 96)


آمار بازدید: 783 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image