ارتباط مستقیم با 30615 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس فیلم آموزشی فیلم آموزش زبان انگلیسی معلم خصوصی زبان انگلیسی مجرب - استاد فرحناز اژدر

معلم خصوصی زبان انگلیسی مجرب - استاد فرحناز اژدر


در این بخش فیلم معرفی و نمونه تدریس معلم خصوصی زبان انگلیسی مجرب - استاد فرحناز اژدر ارائه شده است. ایشان در زمینه تدریس خصوصی مکالمه زبان انگلیسی و آیلتس فعالیت دارند و تجربه بالایی هم در این زمینه دارند.


کلیک کنید: مشاهده پروفایل و شماره تماس استاد فرحناز اژدر


در این فیلم می توانید نمونه تدریس استاد اژدر را مشاهده نمائید. ایشان تجربه بالایی در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی دارند. آنطور که در عنوان تبلیغ خودشان ذکر نموده اند می توانید برای مکالمه فشرده دو ماهه با افزایش اعتماد به نفس، تدریس آنلاین تقویت حافظه و آموزش مکالمه سریع برای مهاجرت به همراه اهدا کتاب مختص مهاجرت و مصاحبه تدریس آیلتس تافل روی ایشان حساب کنید. در ضمن، در صفحه خود استاد می توانید نظرات شاگردهای قبلی و زبان آموزان قبلی ایشان را هم ببینید که نشان دهنده تدریس عالی استاد و نتیجه بسیار خوب شاگردهای قبلی ایشان می باشد.


استاد اژدر تجربه بالایی دارند و بیش از دو دهه سال سابقه تدریس در سه کشور و مناطق برتر تهران و کرج را دارا می باشند. از جمله مدارک و افتخارات این استاد مجرب می توان به آیلتس IELTS با نمره هشت آکادمیک، مدرس گویندگی و فن بیان به انگلیسی، تی تی سی TTC، تسول TESOL از کانادا، عضو رسمی NLP از آکادمی هامبورگ آلمان (برنامه ریزی عصبی کلامی) و ... اشاره نمود. در واقع ایشان در کلاس های خودشان فقط تدریس نمی کنند بلکه با تکنیک ها و روش هایی که بلد هستند در کمترین زمان زبان انگلیسی و مکالمه را به شما آموزش می دهند. برای مشاهده توضیحات بیشتر و شماره تماس مستقیم استاد اژدر بر روی لینکی که در بالا ارائه شده کلیک کنید.


منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1352 بار
ثبت نظر درباره ویدیو
Security Image