ارتباط مستقیم با 30686 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس فیلم آموزشی فیلم آموزش زبان انگلیسی فیلم جالب آموزش زبان انگلیسی به کودکان - آموزش جذاب شکل ها و رنگ ها به زبان انگلیسی

فیلم جالب آموزش زبان انگلیسی به کودکان - آموزش جذاب شکل ها و رنگ ها به زبان انگلیسی

 


در این فیلم جالب آموزش زبان انگلیسی به کودکان - آموزش جذاب شکل ها و رنگ ها به زبان انگلیسی برای خردسالان و کودکان ارائه شده است. با مشاهده این فیلم کودکان می توانند به راحتی و همراه با لذت رنگ ها و شکل های مختلف را یاد بگیرند.


برای مشاهده لیست مدرسین زبان انگلیسی کودکان بر روی عبارت معلم خصوصی زبان انگلیسی کودکان کلیک کنید. در همین سایت ایران مدرس اساتید خانم و آقای بسیار خوبی حضور دارند و می توانند در کمترین زمان و با بهترین کیفیت زبان انگلیسی را به کودکان شما آموزش دهند. در همین سایت ایران مدرس و در پایین همین مطلب فیلم های بیشتری در زمینه آموزش زبان انگلیسی به کودکان و بزرگسالان، مکالمه و گرامر زبان و .... ارائه شده است.


در این فیلم آموزشی جالب و جذاب ابتدا با موسیقی و آهنگ انواع شکل ها از جمله دایره، مربع، مثلث، مستطیل و ... به زبان انگلیسی آموزش داده شده است. کودکان با مشاهده این فیلم بدون نیاز به ترجمه می توانند انواع شکل ها را یاد بگیرند. در ادامه یک بازی طراحی شده است تا شکل ها بهتر برای کودک جا بیفتد. کودکان در قالب بازی و از طریق فیلم و موسیقی زبان انگلیسی را بهتر و راحت تر یاد می گیرند. در ادامه انواع رنگها به زبان انگلیسی ارائه شده است و در انتهای فیلم هم با نقاشی کردن رنگها به شیوه جذابی به کودکان آموزش داده می شود. اگر می خواهید با مشاهده یک فیلم کوتاه کودک شما به راحتی رنگ ها و شکل ها را به زبان انگلیسی یاد بگیرد این فیلم را ببینید. معلم های زبان انگلیسی هم می توانند در آموزش زبان به کودکان کمک موثری را انجام دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی لینک های زیر کلیک کنید.


چگونگی آموزش زبان انگلیسی به کودکان


 


کلیک کنید: مشاهده فیلم های نمونه تدریس خصوصی زبان انگلیسی


 


 


مطالعه کنید: آموزش زبان انگلیسی به این کودک اشتباه است



آمار بازدید: 1300 بار
ثبت نظر درباره ویدیو
Security Image