ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار سایر اخبار حمایت ۸۹۰ دانشجوی شاهد و ایثارگر از دانشمندان و کارمندان سازمان انرژی اتمی (25 آبان 92)

حمایت ۸۹۰ دانشجوی شاهد و ایثارگر از دانشمندان و کارمندان سازمان انرژی اتمی (25 آبان 92)

۸۹۰ دانشجوی شاهد و ایثارگر کشور در نامه‌ای به رئیس سازمان انرژی اتمی، حمایت همه‌جانبه خود را از دانشمندان و کارمندان سازمان انرژی اتمی اعلام کردند.


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، 890 دانشجوی شاهد و ایثارگر کشور در نامه‌ای به علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی ایران اعلام کردند: میزبانی سازمان انرژی اتمی از 2 شهید گمنام دفاع مقدس همزمان با فرارسیدن ماه عزای سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام بیانگر آن است که مدیران و کارمندان ولایت‌مدار صنعت هسته‌ای کشور، عزمی راسخ و تعهدی الهی برای صیانت از حقوق هسته‌ای ملت دارند و در این راه خطیر و پرهیاهو ذره‌ای عقب نشینی نخواهند کرد.

در این نامه آمده است: این اقدام انقلابی و ارزشی آن هم در یکی از مراکز حساس کشور نشان داد هجمه‌های پوچ و تهی استکبار نسبت به برنامه‌های صلح آمیز هسته‌ای نه تنها تاثیر بر روند حرکت دانشمندان ما نخواهد گذاشت بلکه صیانت از دستاوردهای جمهوری اسلامی وظیفه شرعی و اعتقادی ماست و در این راه جان، ناقابل‌ترین چیزی است که در راه خداوند عرضه خواهد شد.

دانشجویان شاهد و ایثارگر کشور در این نامه ضمن تشکر از این اقدام ارزشی، حمایت همه جانبه خود را از دانشمندان و کارمندان سازمان انرژی اتمی اعلام کردند.

کلمات کلیدی: دانشجوی شاهد، دانشجوی ایثارگر، دانشمندان و کارمندان سازمان انرژی اتمی، سازمان انرژی اتمی

آمار بازدید: 343 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image