ارتباط مستقیم با 30714 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه وزیر بهداشت از 610 دانشجوی شاهد و ایثارگر تقدیر می‌کند

وزیر بهداشت از 610 دانشجوی شاهد و ایثارگر تقدیر می‌کند

مدیر کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت گفت‌: 610 دانشجوی برتر شاهد و ایثارگر در رشته‌های پزشکی،‌ دندان‌پزشکی و داروسازی و همچنین مقطع کارشناسی در روز سوم خردادماه تقدیر می‌شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر سید محسن رحیمی با اعلام این خبر افزود: همایش تقدیر از دانشجویان برتر شاهد و ایثارگر دانشگاه های علوم پزشکی سوم خردادماه همزمان با سالروز حماسه پرشکوه آزادسازی خرمشهر در دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می شود.

رحیمی افزود :حدود 10 هزار دانشجوی شاهد و ایثارگر در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور تحصیل می‌کنند.

وی درباره شرایط انتخاب دانشجویان برتر شاهد و ایثارگر، اظهار داشت: در این همایش از دانشجویانی که در رشته‌های پزشکی، داروسازی و یا دندانپزشکی در آزمون‌های علوم پایه و یا پره انترنی موفق به کسب نمره 150 به بالا شده اند، دانشجویانی که در طول تحصیل خود در مقاطع کارشناسی و یا دکترای حرفه‌ای مقاله ارائه کرده باشند و یا معدل دوره تحصیلی آن‌ها بالای 17 باشد تقدیر می‌شود.

مدیر کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت درباره تسهیلاتی که به دانشجویان برتر و ایثارگر اعطا می‌شود، گفت: علاوه بر لوح تقدیری که با امضای وزیر بهداشت به تمام این دانشجویان برتر اعطاخواهد شد، برای دانشجویان برتر رشته پزشکی یک ست تجهیزات تشخیصی کامل در نظر گرفته شده و به سایر دانشجویان نیز جوایز نقدی تقدیم خواهد شد.

آمار بازدید: 216 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image