ارتباط مستقیم با 30675 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه برگزاری پنجمین کنگره بین‌المللی رنگ و پوشش در دانشگاه صنعتی اصفهان (5 شهریور 92)

برگزاری پنجمین کنگره بین‌المللی رنگ و پوشش در دانشگاه صنعتی اصفهان (5 شهریور 92)

دبیر پنجمین کنگره بین‌المللی رنگ و پوشش از برگزاری این کنگره از ۲۷ آذرماه امسال در دانشگاه صنعتی اصفهان خبر داد.


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل روابط عمومی وزارت علوم، حسین ایزدان با اشاره به اهمیت رنگ و پوشش و گستره وسیع آن درحوزه‌های مختلف علمی و پژوهشی،صنعتی،تجاری، فرهنگی گفت: رنگ و پوشش،کاربری‌های متعددی در حیطه‌های گوناگون از جمله علوم طبیعی، علوم انسانی، طراحی و هنر دارد.

وی افزود: به طور مثال در رشته کشاورزی،از رنگ‌ها در تشخیص کیفیت مواد غذایی و جذب بهتر مشتری در حوزه تجاری و نیز به منظور دفع یا جذب آفات استفاده‌های فراوانی می‌شود.

عضو هیئت علمی دانشکده مهندسی نساجی دانشگاه صنعتی اصفهان پردازش تصاویر رنگی را از دیگر کاربردهای رنگ‌ها در رشته‌های گوناگون عنوان کرد و افزود: در رشته‌های منابع طبیعی با بهره‌گیری از تصاویر و پردازش رنگ‌ها، امکان شناسایی نواحی گیاهی و خاک‌های گوناگون فراهم می‌شود.

وی اذعان کرد: حوزه بهداشت و سلامت به منظور شناسایی و درمان برخی از بیماری‌ها، حوزه‌های دفاعی و امنیتی و نیز علوم مختلف فنی و مهندسی از دیگر استفاده کنندگان از قابلیت‌ها و مزایای رنگ و پوشش هستند.

ایزدان با بیان اینکه این کنگره معیار علوم رنگ و پوشش در ایران است، گفت: گسترش دانش علوم و فناوری رنگ و مهندسی پوشش و نیز گسترش دیدگاه‌های علمی، عملی و تخصصی در علوم و فناوری رنگ و مهندسی پوشش از جمله اهداف برگزاری این کنگره بین المللی دوسالانه است.

وی معرفی دستاوردهای تحقیقات علمی اخیر و کاربرد آنها در سازمان‌ها و صنایع مختلف و تبادل تجربیات به منظور گسترش و اجرای روش‌های علوم و فناوری رنگ و مهندسی پوشش را از دیگر اهداف برگزاری این کنگره بین المللی بیان کرد.

گفتنی است، پنجمین کنگره بین المللی رنگ و پوشش با همکاری انجمن علمی رنگ ایران، موسسه علوم و فناوری رنگ و پژوهشگاه رنگ و پلیمر دانشگاه امیرکبیر، انجمن رنگرزان و رنگ کاران دنیا (SDC) و انجمن روغن، رنگ و پوشش انگلستان، 27 و 28 آذرماه در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می‌شود.

کلمات کلیدی: دانشگاه صنعتی اصفهان، اخبار جدید دانشگاه صنعتی اصفهان، کنگره بین‌المللی رنگ و پوشش، پردازش تصاویر رنگی، رنگ و پوشش

آمار بازدید: 360 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image