ارتباط مستقیم با 30701 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه فرمانداران در مازندران رئیس شورای راهبردی دانشگاه‌ها شدند (22 آبان 91)

فرمانداران در مازندران رئیس شورای راهبردی دانشگاه‌ها شدند (22 آبان 91)

ایران مدرس به نقل از خبرگزاری فارس: فرماندار قائمشهر اعلام کرد: فرمانداران شهرستان‌های استان با حکم استاندار مازندران به عنوان رئیس شورای راهبردی و اجرایی دانشگاه‌های شهرستان انتخاب شده‌اند.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، علی پیرفلک فرماندار قائمشهر و رئیس شورای راهبردی دانشگاه‌های قائمشهر پیش از ظهر امروز در نخستین جلسه شورای راهبردی و اجرایی دانشگاه‌های این شهرستان گفت: در حالیکه مسئولان دانشگاه‌ها تنها مشغول به انجام فعالیت‌های روزمره آموزشی و فرهنگی هستند از طرف دیگر دشمنان باهدف قراردادن نسل جوان کارهای زیادی را برای انحراف این قشر تحصیل‌کرده انجام می‌دهند.

وی با طرح این سئوال که چقدر از برنامه‌های دانشگاه‌های ما اختصاص به ترویج فرهنگ‌های دینی و اخلاقی دارد، اظهار داشت: اساتید ما تا چه اندازه به شبهات، ابهامات و سئوالات دینی دانشجویان ما جواب داده‌اند و آنها را در مقابل هزاران سوال بی‌جوابی که از محیط برایشان ایجاد شده اقناع کرده‌اند.

این مسئول راه مقابله با تهاجم و دشمنی‌ها را تجهیز به امکاناتی موثر و آموزش دوباره مسائل دینی دانست و افزود: نسل جوان 20 ساله کشورمان که در مراکز آموزش عالی مشغول به تحصیل است دفاع مقدس، شهدا و انقلاب اسلامی را از نزدیک لمس نکرده است پس باید در راستای این مسائل و آشنای نسل جوان با این موارد تلاش شود.

فرماندار قائمشهر پیوند بین جوانان و ارزش‌های انقلاب و شهدا را راهی برای مقابله با این مسائل دانست و ادامه داد: نباید مسئولان دانشگاه به انجام امور معمولی آموزشی اکتفا کنند بلکه باید در تعمیق مسائل فرهنگی، دینی و ارزشی گام‌های بلندی بردارند تا در مقابل برنامه‌های تخریبی دشمنان عقب نباشیم.

وی افزود: استفاده از ظرفیت‌های دولتی و غیردولتی برای رفع کمبودهای آموزشی و خوابگاهی، نظارت بر خوابگاه‌ها و مطالعه برای توسعه کمی و کیفی دانشگاه‌ها هم از دیگر اهداف تشکیل این کمیسیون است.

پیرفلک با بیان اینکه فرمانداران شهرستان‌ها با حکم استاندار مازندران به عنوان رئیس شورای راهبردی و اجرایی دانشگاه‌های شهرستان انتخاب شده‌اند، اظهار داشت: استفاده از ظرفیت دانشجویی و دانشگاه‌ها در توسعه فرهنگی، شناسایی جریان فکری موجود و بسترسازی برای برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی، تعیین موضوع‌های اولویت‌دار دانشگاه‌ها در حوزه‌های مختلف و هماهنگی برای رفع آنها از اهداف تشکیل این کمیسیون هستند.

رئیس شورای راهبردی و اجرایی دانشگاه‌های قائمشهر اظهار داشت: حضور کارشناسان و اساتید مجرب برای آگاه‌سازی و پاسخ دادن به شبهات و سئوالات نسل جوان در مراکز آموزش عالی لحاظ شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، هم‌اکنون 13 مرکز آموزش عالی و دانشگاه در قائمشهر فعالیت دارند.

کلمات کلیدی: فرمانداران مازندران، شورای راهبردی دانشگاه‌ها، دانشگاههای مازندران، شورای اجرایی دانشگاهها

آمار بازدید: 311 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image