ارتباط مستقیم با 30646 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه خدمت سربازی دانشجویان در سازمان انرژی اتمی (28 فروردین 92)

خدمت سربازی دانشجویان در سازمان انرژی اتمی (28 فروردین 92)

عضو هیئت علمی دانشگاه امام خمینی قزوین گفت: دانشجویانی که مرتبط با رشته‌های فنی و هسته‌ای هستند در آینده نزدیک به عنوان سرباز با در نظر گرفتن حقوق جذب سازمان انرژی اتمی ایران ‌می‌شوند.


به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، شهریار قوامی در جشن بزرگ هسته‌ای که در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین برگزار شد، با بیان اینکه ایران با دست‌یابی به انرژی هسته‌ای به سرعت به سمت خودکفایی حرکت می‌کند، اظهار داشت: بر این اساس دانشمندان ایرانی برای دست‌یابی به این انرژی تلاش می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در آینده انرژی نفت به اتمام می‌رسد، ابراز داشت: کشورهایی که به انرژی هسته‌ای دست‌یابی دارند می‌توانند حتی بعد از پایان نفت نیازهای انرژی کشورشان را برطرف کنند به همین دلیل بیشتر کشورها تلاش می‌کنند تا بتوانند به این انرژی دست یابند.

عضو هیئت علمی دانشگاه امام خمینی (ره) قزوین با بیان اینکه ایران صنعت نفت را ملی کرد، اذعان داشت: این کشور با مقاومت و ایستادگی در برابر تهدیدهای کشورهای استکبار جهانی توانست این صنعت را در کشورش ملی کند تا به کشورهای متجاوز اجازه تصرف این منبع انرژی را ندهد که این پیروزی از موفقیت‌های عظیم مردم ایران بود و به آن دست یافت.

قوامی اضافه کرد: اکنون نیز مسلم بودن انرژی هسته‌ای حق ایران است و مردم این کشور در برابر زورگویی‌های کشورهای استکبار جهانی با مقاومت ایستادگی می‌کند تا بتواند در برابر آنان به پیروزی برسد.

این مسئول اذعان داشت: دانشمندان ایرانی که جوانان متعهد و مقید به اسلام هستند با دست‌یابی به علم فناوری توانستند موجب توسعه و پیشرفت این کشور شوند.

عضو هیئت علمی دانشگاه امام خمینی (ره) قزوین ابراز اشت: اگر به تنبل‌ترین دانشجویان ایرانی وظیفه درست و در حد توانشان بدهند این دانشجویان می‌توانند وظیفه‌شان را به درستی انجام دهند که این مطلب بیانگر استعداد و توان بالای آنان است و باید مسئولان مربوط از این ظرفیت‌ها به نحو مطلوبی استفاده کنند تا کشور در کوتاه‌ترین زمان به توسعه چشم‌گیری دست یابد.

وی اظهار داشت: دانشجویانی که مرتبط با رشته‌های فنی و هسته‌ای هستند در آینده نزدیک به عنوان سرباز با در نظر گرفتن حقوق جذب سازمان انرژی اتمی ایران ‌می‌شوند که البته امیدواریم این طرح به زودی اجرا شود.

این مسئول با بیان اینکه ایران از نظر علم هسته‌ای از مقام برتری در دنیا برخوردار است، بیان کرد: نزدیک شدن کشورمان به این علم موجب مخالفت دشمنان اسلام شده است و آنان در این راستا سعی می‌کنند تا از طریق وارد کردن فشارهای روانی از جمله تحریم اقتصادی از پیشرفت کشور جلوگیری کنند.

عضو هیئت علمی دانشگاه امام خمینی (ره) قزوین ادامه داد: ایران با تدبیر و مدیریت درست از این تحریم‌های اقتصادی عبور می‌کند و مثل همیشه در برابر دشمنان به پیروزی قدرتمندانه می‌رسد.

وی اظهار داشت: به کشورهایی که تاکنون سفر کردم مسلمانان ساکن در اروپا به طور مخفیانه دانشمندان ایرانی را به پیشرفت انرژی هسته‌ای تشویق می‌کنند که این بیانگر حمایت و خوشحالی آنان از دست‌یابی دانشمندان ایرانی به انرژی هسته‌ای است.

این مسئول با اشاره به اینکه تحریم اقتصادی موجب افزایش هزینه‌ها می‌شود، اذعان داشت: ایران با تدبیر و سیاست درست باید تلاش کند تا با کم‌ترین هزینه به تکنولوژی فناوری دست یابد.

قوامی با بیان اینکه مردم ایران حامی مسلم بودن انرژی هسته‌ای هستند، ابراز داشت: تعداد کمی از آنان به معنای واقعی با دستاوردهای این انرژی آشنا هستند که باید مسئولان مربوط در این راستا بیشتر تلاش کنند تا اطلاعات اقشار مختلف جامعه به ویژه دانشجویان از دستاوردهای این علم افزایش یابد تا آنان بیشتر با مزایای این علم آشنا شوند.

عضو هیئت علمی دانشگاه امام خمینی (ره) قزوین متذکر شد: آینده ایران روشن است و دانشمندان ایرانی در مسیر درست با همت مضاعف حرکت می‌کنند تا به هدف نهایی برسند.

کلمات کلیدی: خدمت سربازی دانشجویان، خدمت سربازی، دانشجویان، سربازی، سربازی دانشجویان، تغییرات سربازی دانشجویان، اخبار جدید سربازی دانشجویان، سازمان انرژی اتمی، سربازی در سازمان انرژی اتمی

آمار بازدید: 854 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image