ارتباط مستقیم با 30633 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه کسب عنوان برتر مرکز کارآفرینی توسط دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان (22 مهر 92)

کسب عنوان برتر مرکز کارآفرینی توسط دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان (22 مهر 92)

مرکز کارآفرینی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در میان 122 مرکز کارآفرینی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، عنوان برترین مرکز کارآفرینی را به خود اختصاص داد.


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی وزارت علوم ، زرندی معاون تجاری سازی،ارتباط با صنعت و کارآفرینی سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران با اعلام این مطلب گفت: طی ارزیابی‌های انجام شده در دفاتر کارآفرینی دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی وزارت علوم،تحقیقات و فناوری در سال گذشته ، 9 مرکز دارای برترین عملکرد در میان 122 مرکز کارآفرینی شناخته شدند.

وی افزود: مرکز کارآفرینی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، کاشان،مازندران، علوم اقتصادی، صنعتی شریف،تبریز،شیراز،صنعتی کرمانشاه و دانشگاه شاهد 9 مرکز برتر در سال 91 بودند.

وی تاکید کرد : طی سال گذشته در این مراکز 213 همایش و سمینار کارآفرینی، 53 خبرنامه،303 کارگاه آموزشی،513 کلاس آموزشی کارآفرینی و 27 جشنواره کارآفرینی در 27 استان با همکاری دبیرخانه مرکزی کارآفرینی سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران انجام شد.

خمیری ، مدیر امور فناوری و کارآفرینی دانشگاه علوم کشاورزی ومنابع طبیعی گرگان نیز در این باره گفت: دلیل کسب این عنوان ، ارائه 10 طرح پژوهشی و چاپ سه عنوان کتاب مرتبط با کارآفرینی ، راه اندازی مجله کارآفرینی و توسعه کشاورزی، برگزاری 14 سمینار، سخنرانی و کارگاه برای اساتید و دانشجویان، برگزاری یک فعالیت مشترک آموزشی و ترویجی با سایر ارگان ‌ها و اجرای مسابقه ایده‌های برتر استان بوده است.

کلمات کلیدی: کسب عنوان برتر مرکز کارآفرینی، دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، مرکز کارآفرینی

آمار بازدید: 371 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image