ارتباط مستقیم با 30741 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار رتبه‌بندی مراکز کارآفرینی در کشور انجام شد/ انتخاب ۹ مرکز کارآفرینی (13 مهر 92)

رتبه‌بندی مراکز کارآفرینی در کشور انجام شد/ انتخاب ۹ مرکز کارآفرینی (13 مهر 92)

رتبه‌بندی مراکز کارآفرینی در کشور انجام شد و در ارزیابی‌های انجام شده در دفاتر کارآفرینی دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، ۹ مرکز برتر کارآفرینی تعیین شدند.


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران، زرندی معاون تجاری‌سازی، ارتباط با صنعت و کارآفرینی این سازمان گفت: در سال 91 با ارزیابی‌های انجام شده در میان دفاتر کارآفرینی دانشگاه‌ها و مؤسسات و مراکز تحقیقاتی و پژوهشی وزارت علوم، 9 مرکز به عنوان مراکز برتر کارآفرینی وزارت علوم تحقیقات و فناوری انتخاب شدند.

وی افزود: براساس رتبه‌بندی، مرکز کارآفرینی کاشان، مازندران، علوم اقتصادی، صنعتی شریف، تبریز، شیراز، علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، صنعتی کرمانشاه و دانشگاه شاهد از مراکز برتر کارآفرینی وزارت علوم به شمار می‌روند.

زرندی با اشاره به جمع‌بندی عملکرد مراکز کارآفرینی کشور در سال گذشته، گفت: با توجه به ارزیابی عملکرد 122 مرکز کارآفرینی دانشگاه‌های کشور در سال 91 و مقایسه آنها با یکدیگر، رتبه‌بندی‌هایی در این مراکز انجام شده‌است.

وی افزود: در سال گذشته در این مراکز 213 همایش و سمینار کارآفرینی، 513 کلاس آموزشی کارآفرینی، 53 خبرنامه، 303 کارگاه آموزشی و 27 جشنواره کارآفرینی در 27 استان با هماهنگی دبیرخانه مرکزی کارآفرینی سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران انجام شده‌است.

معاون تجاری‌سازی، ارتباط با صنعت و کارآفرینی، اظهار داشت: براساس بخش‌نامه وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، ارزیابی مراکز کارآفرینی دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی کشور بر عهده سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران است و بر همین اساس این دفتر اقدام به تقسیم‌بندی مناطق شش‌گانه در کشور کرده ‌است.

زرندی با اشاره به افزایش مراکز کارآفرینی در کشور، گفت: از سال 85 که زمان شروع به کار دفتر کارآفرینی در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران است، تعداد این مراکز از 15 به 122 مرکز افزایش یافته‌است.

وی افزود: فعالیت‌های ترویجی با تشکیل جلسات کارآفرینی استان‌ها، برگزاری جشنواره‌ کارآفرینی در استان‌ها، ارتباط با صندوق‌های کارآفرینی، انتشار مجلات، کتب و نشریات مرتبط، برگزاری سمینارها و همایش‌ها و دیگر فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی از جمله شاخص‌های ارزیابی مراکز برتر به شمار می‌رود.

کلمات کلیدی: رتبه‌بندی مراکز کارآفرینی،مرکز کارآفرین، کارآفرینی، اشتغال زایی

آمار بازدید: 292 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image