ارتباط مستقیم با 30683 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه اجرای 400 طرح فرهنگی در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان (30 شهریور 92)

اجرای 400 طرح فرهنگی در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان (30 شهریور 92)

دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان از اجرای 400 طرح فرهنگی در سال تحصیلی جدید خبر داد .


دکتر رامین رحمانی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برنامه های دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان گفت: دانشگاه ما به عنوان یک دانشگاه تخصصی علوم کشاورزی و منابع طبیعی چند هدف را در سال تحصیلی جدید دنبال می کند، در بخش آموزشی افزایش دوره های تحصیلات تکمیلی در دستور کار است که امسال در 36 دوره دانشجوی دوره دکتری پذیرش خواهیم کرد که همه در رشته های کشاورزی و منابع طبیعی است.

وی با بیان این مطلب که از 36 دوره دکتری در 10 دوره امسال برای اولین بار دانشجو پذیرش خواهیم کرد، افزود: همچنین در 23 دوره کارشناسی و حدود 57 دوره کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می کنیم.

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان افزود: درحال حاضر بیش از 55 درصد دانشجویان دانشگاه را دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری تشکیل می دهند و تنها 45 درصد دانشجویان در مقطع کارشناسی تحصیل می کنند.

وی ادامه داد: امسال بیش از 40 عضو هیات علمی تخصصی در دانشگاه جذب خواهند شد که در فراخوانی که اعلام کرده ایم هر رشته را با گرایش آن مشخص کرده ایم.

رحمانی افزود: چون دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان دانشجوی دکتری و کارشناسی ارشد تخصصی تربیت می کند باید همه اساتید آن نیز افرادی باشند که در گرایش های تخصصی فارغ التحصیل شده باشند.

وی ادامه داد: درحال حاضر 17مجله علمی پژوهشی تخصصی در دانشگاه چاپ می شود و تولید علم اعضای هیات علمی در این مجله ها به چاپ می رسد.

رحمانی افزود: با توجه به اینکه درسال تحصیلی جدید قرار داریم خوابگاه، سلف سرویس، ایاب و ذهاب برای دانشجویان جدیدالورود آماده شده و 400 طرح فرهنگی توسط معاونت فرهنگی دانشگاه تهیه شده که امسال اجرایی خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان افزود: امسال حدود 1300 الی 1500 دانشجوی جدیدالورود در دانشگاه جذب شده است.

به گزارش مهر، دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان درحال حاضر دارای 180 عضو هیات علمی، حدود 300 الی 400 نفر کارمند و5 هزار دانشجو است.

کلمات کلیدی: طرح فرهنگی، دانشگاه علوم کشاورزی، منابع طبیعی گرگان، دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، سال تحصیلی جدید

آمار بازدید: 328 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image