ارتباط مستقیم با 30652 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد پذیرش ۷۰ درصدی دانشجویان تحصیلات تکمیلی در واحد علوم و تحقیقات (31 شهریور 92)

پذیرش ۷۰ درصدی دانشجویان تحصیلات تکمیلی در واحد علوم و تحقیقات (31 شهریور 92)

معاون آموزشی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه‌ آزاد اسلامی گفت: ۷۰ درصد پذیرش این واحد دانشگاهی برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی است.


به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، یوسفعلی زیاری معاون آموزشی واحد علوم تحقیقات دانشگاه‌ آزاد اسلامی در مراسم آغاز سال تحصیلی این واحد دانشگاهی گفت: واحد علوم تحقیقات مهم‌‌ترین واحد دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی و پیشانی این دانشگاه است.

وی افزود: این دانشگاه یکی از بزرگترین دانشگاه‌های تهران و حتی منطقه است و دانشجویان این دانشگاه مسئولیت سنگینی در مقابل خدمت به جامعه پس از فارغ‌التحصیلی از این دانشگاه بر گردن دارند.

زیاری با اشاره به هدف‌گذاری واحد علوم تحقیقات برای تربیت دانشجویان تحصیلات تکمیلی گفت: اولین هدف‌گذاری واحد علوم تحقیقات، تربیت دانشجویان تحصیلات تکمیلی بوده است و این واحد دانشگاهی تا امروز در همین راستا پیش رفته است.

معاون آموزشی واحد علوم تحقیقات افزود: در حال حاضر 33 هزار دانشجو در واحد علوم تحقیقات دانشگاه ازاد اسلامی مشغول به تحصیل هستند و 70 درصد آنها دانشجویان مشفول به تحصیل در مقاطع تحصیلات تکمیلی هستند.

وی در پایان تاکید کرد: یکی از سرمایه‌های واحد علوم تحقیات اعضای هیئت علمی این دانشگاه هستند که از میان بهترین اساتید ایران انتخاب شده‌اند و امیدواریم دانشجویان از وجود چنین اساتیدی در دانشگاه کمال استفاده را ببرند.

کلمات کلیدی:
دانشجویان، تحصیلات تکمیلی، واحد علوم و تحقیقات، واحد علوم و تحقیقات دانشگاه‌ آزاد اسلامی، ارشد و دکتری واحد علوم و تحقیقات دانشگاه‌ آزاد اسلامی

آمار بازدید: 313 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image