ارتباط مستقیم با 30721 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد امکان استفاده دانشگاهها از مراکز علمی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد (20 مهر 92)

امکان استفاده دانشگاهها از مراکز علمی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد (20 مهر 92)

رئیس دانشکده مهندسی پزشکی واحد علوم و تحقیقات از راه اندازی آزمایشگاه های تخصصی بایوفیزیک، تصویر برداری پزشکی و تجهیز کامل آزمایشگاه تخصصی بایو مکانیک این دانشکده خبر داد.


به گزارش خبرگزاری مهر، علی شیخانی از اتمام مراحل خرید و تجهیز آزمایشگاه تخصصی دیگری به نام بایو مکانیک خبر داد و افزود: آزمایشگاه تخصصی بایو مکانیک همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید راه اندازی شده است.

وی از فعالیت آزمایشگاه های تخصصی بایو متریال و بیو الکتریک خبر داد و گفت: با راه اندازی آزمایشگاه های جدید بایو فیزیک، تصویر برداری پزشکی و بایو مکانیک می توان ادعا کرد آزمایشگاه های مورد نیاز دانشکده مهندسی پزشکی واحد علوم و تحقیقات تکمیل شده و تجهیزات ارائه شده در این آزمایشگاه ها در کشور منحصر به فرد است.

رئیس دانشکده مهندسی پزشکی واحد علوم و تحقیقات، ادامه داد: با هماهنگی های به عمل آمده با معاونت پژوهشی واحد علوم و تحقیقات، دانشگاه ها و مراکز علمی کشور همچون دانشگاه امیرکبیر، شریف، تهران و غیره از خدمات این آزمایشگاه ها استفاده می کنند.

شیخانی از راه اندازی رشته های جدید مهندسی ورزش و مهندسی بافت در دانشکده مهندسی پزشکی خبر داد و اضافه کرد: پس از تأیید سر فصل های رشته های مهندسی ورزش و مهندسی بافت در مقطع کارشناسی ارشد واحد علوم و تحقیقات، در این رشته ها اقدام به پذیرش دانشجو کرده ایم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر، ظرفیت پذیرش دانشجو در مهندسی ورزش مقطع ارشد 15 نفر و نیز مهندسی بافت 15 نفر خواهد بود، افزود: پس از تأیید این دو رشته از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فنآوری اقدام به پذیرش دانشجو در دانشکده مهندسی پزشکی خواهیم کرد.

شیخانی به تصویب و تأیید رشته بین رشته ای مهندسی توانبخشی در مقطع کارشناسی ارشد اشاره کرد و گفت: مقطع ارشد مهندسی توانبخشی برای نخستین بار در کشور و تنها در واحد علوم و تحقیقات ارائه می شود.

کلمات کلیدی: مراکز علمی، واحد علوم و تحقیقات، مراکز علمی دانشگاه آزاد، دانشکده مهندسی پزشکی واحد علوم و تحقیقات، آزمایشگاه های تخصصی بایوفیزیک، تصویر برداری پزشکی، تجهیز کامل آزمایشگاه تخصصی بایو مکانیک

آمار بازدید: 336 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image