ارتباط مستقیم با 30676 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار تحقیق و پژوهش اهدای 1300 قطعه سنگ نفیس به واحد علوم و تحقیقات

اهدای 1300 قطعه سنگ نفیس به واحد علوم و تحقیقات

یک عضو هیأت علمی واحد علوم و تحقیقات، نتیجه تلاش 28 ساله خود را که شامل 1300 قطعه سنگ نفیس علمی است به آزمایشگاه های خواص سنگها و مخزن و زمین شناسی واحد علوم و تحقیقات اهداء کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، جمال شیخ ذکریایی - عضو هیات علمی و معاون دانشکده مهندسی نفت و گاز این واحد در رابطه با انگیزه خود از اهداء این مجموعه سنگ نفیس علمی به آزمایشگاه های خواص سنگها و مخزن و زمین شناسی واحد علوم و تحقیقات، گفت: معتقدم اگر بخواهیم در زمینه صنعت، معدن، نفت و گاز پیشرفت کنیم باید سنگ ها را بخوبی بشناسیم و هرچه شناخت ما نسبت به این مسئله عمیق تر باشد به تبع آن از قضاوت بهتر و منطقی تری برخوردار خواهیم بود.

شیخ ذکریایی به دوران تحصیل کارشناسی خود در سال 1365در دانشگاه تهران اشاره کرد و افزود: در این دوران درک کردم دانشگاه های معتبر کشور از جمله دانشگاه تهران از نمونه های سنگ کافی و مناسب در آزمایشگاه های خود برخوردار نیستند.

وی ادامه داد: در رشته هایی همچون نفت، زمین شناسی و معدن باید روی زمین تصمیم گیری کرد، بنابراین شناخت کافی از سنگ ها ضروری و لازم است تا در این تصمیم گیری ها دچار اشتباه نشویم.

وی به آزمایشگاه های دانشکده نفت و گاز واحد علوم و تحقیقات اشاره کرد و گفت: آزمایشگاه های این دانشکده نیازمند صرف هزینه بسیار بالایی برای تجهیز کیفی و کمی است که خوشبختانه با نگاه مثبتی که در مجموعه واحد علوم و تحقیقات بخصوص دانشکده نفت و گاز وجود دارد، تاکنون بین 30 تا 35 درصد این آزمایشگاه ها تجهیز شده اند و با برنامه ریزی مدون تا پایان سال جاری، 60 درصد این آزمایشگاه ها تجهیز می شوند.

مدیرگروه مهندسی حفاری و اکتشاف واحد علوم و تحقیقات، خاطرنشان کرد: امروزه به جرأت می توان گفت، دانشجویان و دانش آموختگان این واحد رقابت تنگاتنگی در زمینه های علمی با دانشگاه های معتبری مانند صنعتی شریف و تهران دارند.

آمار بازدید: 255 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image