ارتباط مستقیم با 30649 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه برنامه‌های دانشگاه شهید چمران برای استقبال از دانشجویان جدیدالورود (12شهریور 92)

برنامه‌های دانشگاه شهید چمران برای استقبال از دانشجویان جدیدالورود (12شهریور 92)

رییس دانشگاه شهید چمران اهواز از تشکیل ستادی برای استقبال از دانشجویان جدید الورود خبر داد و گفت: دانشگاه برنامه‌های ویژه‌ای برای این دسته از دانشجویان در نظر گرفته است.




حسن مروتی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به آغاز کلاس‌های دانشجویان از 25 شهریور ماه، اظهارکرد: امید است تا آن زمان تمام کارهای مقدماتی پذیرش دانشجویان انجام شود.



وی افزود: طبق روال هر سال دانشگاه ستادی را برای استقبال از ورودی‌ها در نظر گرفته که بلافاصله بعد از تعطیلی دانشگاه فعالیت این ستاد شروع شد تا ثبت‌نام به صورت معتدل و در یک مکان واحد انجام شود.



مروتی از اردوی توجیهی برای دانشجویان جدیدالورود خبر داد و اظهارکرد: دانشگاه برای آگاهی دانشجویان جدیدالورود با مقررات و آیین‌نامه‌های آموزشی و آشنایی دانشجویان با محوطه و رشته تحصیلی خود اردویی از طرف تشکل‌ها دانشجویی برای این دسته از دانشجویان تدارک دیده است.



وی افزود: برخی از تشکل‌های دانشجویی مانند بسیج و انجمن اسلامی شرایطی را برای گردش دانشجویان جدید الورود در اطراف استان اهواز فراهم کرده‌اند تا دانشجویان ضمن آشنایی با دانشگاه بتوانند با جاهای مختلف استان نیز آشنا شوند.

کلمات کلیدی: دانشجویان جدیدالورود، استقبال از دانشجویان جدیدالورود، برنامه‌های دانشگاه شهید چمران، دانشگاه شهید چمران، اخبار جدید دانشگاه شهید چمران، سال تحصیلی جدید در دانشگاه شهید چمران، دانشگاه شهید چمران اهواز

آمار بازدید: 408 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
ناشناس دوشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۹

در اطراف استان اهواز یعنی چی؟؟؟