ارتباط مستقیم با 30636 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه فراهم شدن شرایط اسکان والدین دانشجویان جدیدالورود در دانشگاه یزد (24 شهریور 92)

فراهم شدن شرایط اسکان والدین دانشجویان جدیدالورود در دانشگاه یزد (24 شهریور 92)

معاون فرهنگی دانشگاه یزد از مهیا شدن شرایط اسکان والدین دانشجویان جدید الورود در دانشگاه یزد خبر داد و گفت: امسال 5 هزار 400 دانشجوی جدید الورود در دانشگاه یزد پذیرش شدند.دکتر اکبر غفوری در گفتگو با خبرنگار مهر با شاره به برنامه های دانشگاه یزد ویژه دانشجویان جدید الورود گفت: درحال حاضر شرایط اسکان و تغذیه والدین دانشجویان جدیدالورود فراهم شده و والدین دانشجویان می توانند در ساختمان هایی که برای آنها در نظر گرفته شده مستقر شوند.


وی ادامه داد: امسال دانشگاه یزد 5 هزار و 400 دانشجوی جدید الورود پذیرش کرده است که به تمام دانشجویان دختر متقاضی، خوابگاه ارایه داده و به 99 درصد دانشجویان پسر متقاضی، خوابگاه ارایه داده است.

معاون فرهنگی دانشگاه یزد افزود: ثبت نام دانشجویان جدیدالورود به صورت اینترنتی انجام شده و کلاس های درس آنان هفته آینده 30 شهریور ماه برگزار می شود.

وی افزود: برای اینکه دانشجویان در راه آهن و ترمینال ها دچار مشکل نشنوند پلاکارد دانشگاه در تمام نقاط مذکور نصب شده و دانشجویان و خانواده آنان را راهنمایی می کند.

معاون فرهنگی دانشگاه یزد تصریح کرد: تشکل هایی دانشجویی در ترمینال و راه آهن حضور داشته و دانشجویان را راهنمایی می کنند. همچنین در اردویی که برگزار می شود تشکل های دانشجویی اهداف و برنامه خود را تشریح می کنند تا دانشجویان از ابتدا با آگاهی فعالیت فرهنگی خود را انتخاب کنند.

وی ادامه داد: همچنین طرح پایش فرهنگی برای دانشجویان جدید الورود برگزار می شود و دانشجویان باید به 300 سئوال پاسخ دهند براساس پاسخی که می دهند برنامه های فرهنگی در طول سال برنامه ریزی می شود.

غفوری افزود: سال گذشته براساس این طرح 300 دانشجوی حافظ قرآن مشخص شدند که برای آنها کلاس هایی در طول سال برگزار شد.

وی افزود: هر هفته تا زمانی که متقاضی باشد برنامه یزدگردی برای دانشجویان جدی الورد برگزار می شود.

کلمات کلیدی: شرایط اسکان والدین دانشجویان، دانشجویان جدیدالورود، دانشگاه یزد، اخبار جدید دانشگاه یزد

آمار بازدید: 348 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image