ارتباط مستقیم با 30681 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه مراسم استقبال از دانشجویان جدیدالورود دانشگاه علامه برگزار شد (26 شهریور 92)

مراسم استقبال از دانشجویان جدیدالورود دانشگاه علامه برگزار شد (26 شهریور 92)

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: به علت اشتیاق فراوان دانشجویان به سرپرست جدید دانشگاه و بنا به تقاضای دانشجویان و خواست آنها برای برگزاری جشن‌هایی در دانشکده‌ها، مقرر شد جشنی به مناسبت شروع سال تحصیلی و ورود دکتر سلیمی برپا شود.



به گزارش خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، رضا صحرایی در مراسم استقبال از دانشجویان جدیدالورود دانشگاه علامه طباطبایی، ضمن عرض خیرمقدم به دانشجویان جدیدالورود دانشگاه علامه، گفت: دانشگاه علامه نگین درخشان علوم انسانی در خاورمیانه است و دانشگاه برتر کشور در حوزه فرهنگی و همچنین در پایگاه استنادی جهان اسلام است.


وی افزود: دانشگاه علامه دانشگاهی است که تقریبا در تمام رشته‌های علوم انسانی در مقطع دکتری دانشجو دارد و دانشگاهی با این تاثیر که در جایگاه ایران محصولات آن در سراسر کشور در حال خدمت هستند.


صحرایی با بیان اینکه گاهی 30 درصد از دانشجویان علامه حداقل هفت سال را در این دانشگاه برای گذراندن مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد حضور دارند، گفت: تعداد این دسته از دانشجویان بسیار قابل توجه است و این مساله برای دانشگاه علامه افتخار است.


وی با بیان اینکه امکانات دانشجویان دانشگاه علامه بسیار معقول و قابل رقابت با تمام دانشگاه‌های تهران است، گفت: دانشگاه علامه به روایت وزارت علوم سال گذشته از نظر خدمات رسانی به عنوان برترین دانشگاه کشور شناخته شد.


وی افزود: از میان 30 دانشجوی نمونه کشوری، 3 دانشجو از جمع دانشجویان دانشگاه علامه بوده است که امید است تعداد این افراد امسال افزایش یابد.


معاون فرهنگی دانشگاه علامه با اشاره به کارهای فرهنگی انجام شده در دانشگاه علامه، تصریح کرد: امسال دانشگاه علامه میزبان مسابقات فوتسال دانشجویی بوده، همچنین در هفته آینده میزبان مسابقات قرآن خواهد بود که دانشگاه علامه این اقدامات را جزو افتخارات خود قلمداد می‌کند.


وی افزود: در دانشگاه علامه دانشجویی نیست که شرایط اسکان در خوابگاه را داشته باشد و کار آن کمتر از یک ساعت انجام نشود و ما از این بابت به خودمان می‌بالیم.


به گزارش ایسنا، در این مراسم برنامه‌هایی همچون اجرای سرود دستان گویا و مولودی امام رضا و حواشی و برنامه‌ای برای معرفی استان‌ها توسط اعضای گروه دستان گویا با لباس محلی و با اشتیاق بسیار دانشجویان انجام شد.


در گوشه‌ای از این مراسم، هدیه ارزنده‌ای از طرف جمعی از دانشجویان دانشگاه علامه به دکتر سلیمی به علت استقبال از حضور وی در دانشگاه اهدا شد.


همچنین از نفرات برتر کنکور سراسری سال 92 از سوی دانشگاه تقدیر ویژه به عمل آمد.

کلمات کلیدی: استقبال از دانشجویان جدیدالورود، دانشگاه علامه، نفرات برتر کنکور سراسری سال 92، دانشگاه علامه طباطبایی

آمار بازدید: 333 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image