ارتباط مستقیم با 30682 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار زبان خانه‌های شلوغ و سوءرفتار میزبانان معضل دانشجویان خارجی در استرالیا!(21 آبان 91)

خانه‌های شلوغ و سوءرفتار میزبانان معضل دانشجویان خارجی در استرالیا!(21 آبان 91)

وضعیت رقت‌بار دانشجویان خارجی در کشور استرالیا شامل سکونت در خانه‌های شلوغ و نا امن در مقابل آتش‌سوزی و سوء‌رفتار خانواده‌های میزبان آنان مورد توجه بازرسان دولتی ایالت «نیوساوث ولز» قرار گرفت.



به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تحقیقات موسسه بین‌المللی تحقیقاتی «اکشن پلن» نشان می‌دهد که ایالت «نیوساوث ولز» در خطر کاهش محبوبیت در زمینه جذب دانشجویان بین‌الملی قرار دارد. این تحقیقات از وجود میزبان‌های بدرفتار و منازل اجاره‌ای ناامن و همچنین هزینه‌های بالای حمل و نقل عمومی خبر می‌دهد.


در این گزارش نسبت به اتاق‌های کرایه‌ای بسیار شلوغ ابراز نگرانی شده، همچنین نسبت به خطرات جانی احتمالی ناشی از عدم تعلق بودجه حمل و نقل دانشجویان هشدار داده شده است.


بر اساس گزارش پایگاه خبری «سیدنی مورنینگ هرالد»، 21 پیشنهاد جهت افزایش شانس رقابتی استرالیا در بازار آموزشی با کشورهای آمریکا، کانادا و انگلستان، ارائه شده است.


این گزارش بر مبنای یک دوره 10 ساله توسعه سیاست‌های آموزش بین‌المللی توسط یک موسسه دولتی که زیر نظر دولت ایالت «نیوساوث ولز» اداره می‌شود تهیه شده است.


پیش‌بینی‌ها حاکی از رشد 3.7 میلیون دانشجوی بین‌المللی تا سال 2025 نسبت به رقم 2.2 میلیون دانشجو در سال 2005 می‌باشد. اما این در حالی است که از سال 2010 شاهد کاهش چشمگیر میزان ثبت‌نام‌ها در دانشگاه‌های استرالیا هستیم.


مشکلاتی از قبیل زندگی دانشجویان در خانه‌های بسیار شلوغ، زندگی با خانواده‌های میزبان بدرفتار و عدم پرداخت هزینه‌های روزمره توسط آنان و همچنین دوری مسیرهای رفت‌وآمد نمونه‌های کوچکی از دلایل عدم اقبال دانشجویان به تحصیل در دانشگاه‌های استرالیا می‌باشد.


همچنین برخی از دانشجویان جهت صرفه‌جویی در هزینه‌های خود،ناچار به طی مسیر دانشگاه تا منزل به صورت پیاده هستند که این امر آنها را در معرض خطرات بسیاری قرار می‌دهد.


«دیوید بایکرافت»، یکی از اعضای بازرسی دولتی می‌گوید: نیوساوث ولز در صورت اجرای پیشنهادات برای دانشجویان بین‌المللی محبوبیت بیشتری خواهد یافت.


به گفته وی دانشجویان علاوه بر آموزش و تحصیلات، به دنبال تسهیلات زندگی هستند که بخش اصلی آن شامل وسایل آسایش و حمل و نقل است.

کلمات کلیدی: دانشجویان خارجی در استرالیا، مشکلات دانشجویان خارجی در استرالیا، تحصیل در استرالیا، دانشگاههای استرالیا

آمار بازدید: 393 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image