ارتباط مستقیم با 30689 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار زبان انتشار تصاویر مستهجن در کتاب‌های زبان (5 آبان 91)

انتشار تصاویر مستهجن در کتاب‌های زبان (5 آبان 91)

معاون فرهنگی دانشگاه لرستان‌ از آغاز طرح نهضت قرآن‏‌آموزی در خوابگاه‏های دانشجویی استان خبر داد.



حجت‏‌الاسلام محمد خدایی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، از آغاز نهضت قرآن‌آموزی در خوابگاه‏‌های دانشجویی استان خبر داد و گفت: به‌منظور مأنوس شدن جوانان با قرآن، این مهم در خوابگاه‏های دانشجویی استان راه‏‌اندازی و برای افرادی که هر جزء قرآن را حفظ و در آزمون شرکت کنند جوایز نفیسی در نظر گرفته‌ شده است.


وی با بیان این‌که باید بنیه فرهنگی جوانانمان را با قرآن مأنوس و آنها را در فضای قرآن قرار دهیم، ادامه داد: دشمن سعی می‏کند لاابالی‎‏گری را ‌بین جوانان ما وارد و به انحاء مختلف این مهم را ‌بین آنها ترویج دهد.


معاون دانشگاه لرستان با انتقاد از این‌که در برخی آموزشکده‏‌های زبان انگلیسی کتاب‏های آموزش زبان به دست نوجوانان ما داده می‏‌شود که متأسفانه پر است از تصاویر مستهجن و این برای نوجوان و جوان ما آسیب‏‌زاست، متذکر شد: باید در حرکات فرهنگی خود مراقب اشاعه بیماری لاقیدگری باشیم و زمینه را به‌گونه‏‌ای مهیا سازیم که نوجوان و جوانمان را در مقابل آسیب‏ها قوی و توانمند کنیم.


وی با بیان این‌که دشمن به دنبال ترویج فساد و فحشا بین نسل نوجوان و جوان ماست تا آنها را از معنویت دور کند، خاطرنشان کرد: این استراتژی شیطان است که جوان را به سمت ‌انحرافات جنسی بکشاند تا دیگر او رمقی برای ارتباط با خدا نداشته باشد.


حجت‎الاسلام خدایی با تأکید بر این‌که آموزشکده‏‌های زبان حق ندارند کتاب‏‎های با تصاویر مستهجن به خورد جوان ما بدهند، تصریح کرد: باید فضاهای فرهنگی کنترل شود چراکه اگر بدنه فرهنگی دانشجویی و جوانانمان تقویت شود، ما به اهداف خود می‌رسیم.


وی بر آشنایی جوانان با فرهنگ ازدواج آسان تأکید کرد و یادآور شد: اگر بخشی از جوانانمان را به سمت ازدواج آسان سوق دهیم حربه‏‌ای از حربه‏‌های دشمن را خنثی کرده‏‌ایم.


معاون فرهنگی دانشگاه لرستان ادامه داد: به‌منظور فراهم کردن زمینه مناسب ازدواج آسان برای جوانان قرار است با کمک جهاد دانشگاهی واحد استان صندوق قرض‎الحسنه دانشجویی را دایر و بخشی از وام‏های دانشجویی را به ازدواج اختصاص دهیم.

کلمات کلیدی: تصاویر مستهجن، کتاب‌های زبان، دانشگاه لرستان، طرح نهضت قرآن‏‌آموزی، خوابگاه‏های دانشجویی

آمار بازدید: 430 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image