ارتباط مستقیم با 30732 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه برگزاري اردوي ورودي‌هاي جديد دانشگاه جهاددانشگاهي استان يزد (10 مهر 91)

برگزاري اردوي ورودي‌هاي جديد دانشگاه جهاددانشگاهي استان يزد (10 مهر 91)

اردوي توجيهي ورودي‌هاي جديد پسر دانشگاه جهاد دانشگاهي استان يزد در مجموعه تاريخي باغ‌خان يزد برگزار شد.



به گزارش سرويس دانشگاهي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) منطقه يزد، در اين اردوي دانشجويي كه با حضور نزديك به 300 دانشجوي پسر شعب يزد و اشكذر دانشگاه جهاد دانشگاهي استان يزد برگزار شد، ميرمحمد اسعدي مشاور ارشد رييس دانشگاه با اشاره به نحوه شكل‌گيري جهاددانشگاهي، اظهار كرد: آموزش عالي يكي از حوزه‌هاي فعاليتي جهاددانشگاهي است و با توجه به اين كه نطفه‌ي جهاددانشگاهي با بحث اسلامي كردن دانشگاه‌ها منعقد شده است، از دانشجويان اين نهاد انتظار و توقع بيشتري نسبت به ساير مراكز دانشگاهي وجود دارد.


حجت الاسلام صدرالساداتي مسئول نمايندگي ولي فقيه در دانشگاه پيام نور استان يزد نيز در اين اردوي توجيهي به تفاوت‌هاي اين مرحله‌ آموزشي با مراحل گذشته اشاره نمود و تصريح كرد: يكي از تفاوت‌هاي اساسي در آموزش عالي كم شدن نظارت والدين بر تحصيل دانشجويانشان است چرا كه در اين مرحله دانشجويان به عقلانيت لازم براي نظارت بر عملكرد خودشان رسيده‌اند و به عبارتي هر فردي عهده دار و مسئول عملكرد خودش است.


همچنين، مهدي خاني معاون دانشجويي فرهنگي دانشگاه نيز در اين مراسم با تاكيد بر استفاده‌‌ بهينه دانشجويان از اين فرصت و دوران طلايي، گفت: قطعا كساني كه از اين فرصت استفاده كنند و مهارت‌هاي زندگي را به خوبي بياموزند، در آينده جامعه به آنها نياز خواهد داشت و از تخصص آنها بهره خواهد گرفت و لذا نبايد نگران آينده كاري خود و وجود بازار كار باشند.


وي با اشاره به سه وظيفه‌ ترسيم شده براي دانشجويان از سوي مقام معظم رهبري، دانشجويان را به توجه جدي به بحث تحصيل، تهذيب نفس و ورزش در اين دوران فراخواند.


خاني در ادامه به تشريح فعاليت‌هاي اين حوزه در قالب انجمن‌هاي علمي، كانون‌هاي فرهنگي و هنري، هيات‌ها، تشكل‌ها و بسيج دانشجويي، نشريات دانشجويي، صندوق رفاه دانشجويان و صندوق قرض الحسنه دانشجويان ايران، خبرگزاري‌هاي ايسنا و ايكناي يزد و همچنين ديگر فعاليت‌هاي فرهنگي در اين بخش پرداخت.


دكتر فاطمه سعادتجو معاون آموزشي دانشگاه جهاددانشگاهي استان يزد نيز با اشاره به جايگاه علمي خوب اين دانشگاه در سطح استان و حتي كشور، انتظارات از دانشجويان جهاددانشگاهي را بالا خواند.


وي در ادامه به بيان توضيحاتي در رابطه با مسائل آموزشي دانشجويان در اين مركز پرداخت.


برگزاري نشست‌هاي تخصصي دانشجويان با مدير گروه‌هاي آموزشي مربوطه، برپايي نماز جماعت، پخش كليپ و موسيقي و ... از ديگر برنامه‌هاي اين اردوي دانشجويي بود.


يادآور مي‌شود، هم‌اكنون قريب به شش هزار دانشجو در 65 كد رشته فعال در قالب سه شعبه يزد، اردكان و اشكذر دانشگاه جهاددانشگاهي استان يزد مشغول به تحصيلند.

کلمات کلیدی: ورودي‌هاي جديد دانشگاه یزد، جهاددانشگاهي استان يزد، اردوی جهاددانشگاهي استان يزد، مجموعه تاريخي باغ‌خان يزد، اردوي توجيهي ورودي‌هاي جديد جهاددانشگاهي يزد

آمار بازدید: 519 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image