ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه دانشگاه فرهنگیان لرستان افتتاح شد (22 مهر 91)

دانشگاه فرهنگیان لرستان افتتاح شد (22 مهر 91)

دانشگاه فرهنگیان استان لرستان در خرم آباد افتتاح شد.



به گزارش خبرنگار دانشگاهی ایسنا منطقه لرستان، حجت الاسلام میرعمادی نماینده ولی فقیه در استان لرستان در آیین افتتاح دانشگاه فرهنگیان استان در محل پردیس آیت‌الله طباطبایی خرم آباد در جمع اساتید و دانشجویان این دانشگاه، گفت: امروز ملت ایران به برکت انقلاب اسلامی خواب راحت را از چشمان آمریکا و اسرائیل ربوده است و در هر کجای دنیا نام انقلاب ایران آورده می‌شود ایستادگی در برابر استکبار، اسلام و ارزش‌های اسلامی، فرهنگ، تمدن، پیشرفت و عدالت به اذهان می‌آید.


وی با اذعان به اینکه حتی خود غربی‌ها و دشمنان انقلاب هم به این اعتراف دارند که انقلاب ما صادر شده است، افزود: اگر امروز ایران را تحت فشار اقتصادی قرار داده‌اند و ما را تحریم کرده‌اند جرم ما این است که به گفته خود آنها انقلاب ما مغزها و فکرها را تحت تاثیر قرار داده است و جلوی سلطه‌گری آنها را گرفته‌ایم.


وی با تاکید بر اینکه امروز ایران به پیام آور دین، محبت، صلح و آزادی در دنیا تبدیل شده است، تصریح کرد: همین افتخار که ما مدافع پیامبر اکرم (ص) هستیم و پیامبر (ص) را به جهانیان معرفی می‌کنیم برای ما کافی است.


امام جمعه خرم آباد با انتقاد از کسانی که با تنگ نظری نمی‌خواهند بپذیرند که تحولات دنیا تحت تاثیر انقلاب اسلامی است، گفت: امروز توقف و در جا زدن ممنوع است و باید هر روزمان از دیروزمان بهتر باشد.


حجت‌الاسلام میر عمادی از فرهنگیان به عنوان پیشقراولان عرصه تعلیم و تربیت یاد و اضافه کرد: این فرهنگیان هستند که پایه ارزش‌ها را تقویت و تحکیم می‌بخشند و نسلی آگاه، خردمند و اندیشمند را تحویل جامعه می‌دهند.

کلمات کلیدی: دانشگاه فرهنگیان لرستان، دانشگاه فرهنگیان، استان لرستان، خرم آباد، پردیس آیت‌الله طباطبایی خرم آباد

آمار بازدید: 743 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image