ارتباط مستقیم با 30618 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه علمی کاربردی ضرورت آسیب‏‌شناسی جدی بخش آموزشی تحقیقاتی کشور

ضرورت آسیب‏‌شناسی جدی بخش آموزشی تحقیقاتی کشور

رییس دانشگاه علمی کاربردی واحد استان یزد تاکید کرد: بخش آموزشی تحقیقاتی کشور باید مورد آسیب‏‌شناسی جدی و برنامه‏‏‌ریزی مجدد با نگرش آموزش‎‎های مهارتی قرار گیرد.


به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه یزد، دکتر صدرا ابرقویی در این باره افزود: اهمیت این موضوع به این دلیل است که در حال حاضر برنامه‏‌ریزی و اجرای آموزش‏‎ها بر اساس نیاز نهادهای اجتماعی و اقتصادی جامعه برنامه ریزی و اجرا نمی‎‎شود.

وی افزود: متاسفانه اختلاف فاحشی بین دانسته‎‎ها و کاربسته‎‎های تحصیلکردگان کشور وجود دارد و این در حالی است که آموزشی مورد تاکید پیشوایان دینی ما است که در آموزش‎‎گیرنده تغییر رفتار مثبت ایجاد کند.

ابرقویی در ادامه با اشاره به آموزش‌‏‏های دارالفنونی و حوزوی، گفت: آموزش‎‎ها باید آموزش‎‎های به سبک دارالفنونی یا سبک حوزوی باشد تا بتواند موثر واقع شود.

دکتر ابرقویی در ادامه با برشمردن امتیاز‏های دوره‌‏‏های علمی کاربردی گفت: مهمترین امتیاز دوره‎‎های آموزشی علمی – کاربردی در مقاطع مختلف (حرفه‎‎ای و فناوری)، کیفیت و بیان موضوعات کاربردی به منظور ایجاد حس پویایی و اشتیاق بیشتر در یادگیری دانشجو است.

به گفته وی، ایجاد کارگاه‏‏های عملی و بیان تجربیات علمی و عملی اساتید در این دوره‏ها می‏‏تواند به یادگیری مطالب کمک شایانی کند.

این مقام مسئول در پایان نیز تحلیل‏‌های قوی، استفاده از کار گروهی و ایجاد فضای دلنشین و تسلط بر مطالب را از دیگر ویژگی‏‏‌های شاخص آموزش‎‎های علمی و کاربردی خواند.

انتهای پیام

آمار بازدید: 295 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image