ارتباط مستقیم با 30454 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پیام نور جشن ازدواج 286 زوج دانشجو در دانشگاه پیام نور

جشن ازدواج 286 زوج دانشجو در دانشگاه پیام نور

رئیس دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور گفت: جشن ازدواج 286 زوج دانشجوی دانشگاه پیام نور استان تهران روز پنجشنبه در سالن آمفی تئاتر سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور برگزار می شود.


به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، حجت الاسلام جمشیدی راد افزود: هفتمین دوره جشن ازدواج دانشجویان دانشگاه پیام نور برای نخستین بار در سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور برگزار می شود و هدف از برگزاری این جشن، ترویج سنت ازدواج و ترویج فرهنگ غنی اسلام به دانشجویان و در نهایت جامعه است.

وی اظهار داشت: تاکید ویژه مقام معظم رهبری بر برگزاری مراسم ازدواج دانشجویی ، ترویج این سنت و ارتقای خانواده و جامعه است و تمامی زوجهای دانشجو پس از جشن از سوی مقام معظم رهبری به مشهد مقدس اعزام می شوند تا زندگی مشترک خود را در فضایی معنوی و ارزشی آغاز کنند.

جمشیدی راد اظهار داشت: جشن ازدواج دانشجویی در دانشگاه پیام نور تداوم خواهد داشت . اکنون 11 دفتر نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور 11 استان کشور فعال است و در سایر استانها با هماهنگی روسای استانی، این سنت حسنه را ترویج خواهیم داد.

رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در پایان گفت: مراسم جشن ازدواج دانشجویان دانشگاه پیام نور با حضور دکتر فراهانی رئیس دانشگاه پیام نور ،حجت الاسلام محمدیان رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها ، معاونان دانشگاه و ...، در سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور برگزار می شود.

انتهای پیام

آمار بازدید: 473 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image