ارتباط مستقیم با 30630 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی برنامه‌ها و سیاست‌های ارتباطات بین‌المللی دانشگاه علوم پزشکی تهران (30 مهر 92)

برنامه‌ها و سیاست‌های ارتباطات بین‌المللی دانشگاه علوم پزشکی تهران (30 مهر 92)

مدیر روابط بین‌الملل، اعتباربخشی و رتبه‌بندی دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به اینکه انعقاد چند تفاهم‌نامه جهت برقراری ارتباط با دانشگاه‌های برون مرزی در برنامه کاری دانشگاه قرار دارد، اظهار کرد: هدف از امضای این تفاهم‌نامه تبادل استاد، دانشجو و انجام کارهای تحقیقاتی مشترک با سایر کشورهاست.




دکتر قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به سفر اخیر تعدادی از اساتید دانشگاه علوم پزشکی بغداد به ایران، خاطرنشان کرد: چند تن از روسای دانشکده‌های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، پرستاری و مامایی از دانشگاه‌ بغداد جهت بازدید از دانشکده‌های مشابه در دانشگاه تهران به کشور آمدند که دستاورد این سفر امضای یک تفاهم‌نامه در جهت ارتقای سطح دانشگاه بغداد با همکاری هر دو دانشگاه است.



وی با اشاره به حضور تعدادی از استادان دانشگاه علوم پزشکی توکیو در تهران در این باره، اظهار کرد: این استادان در حال حاضر در حال بازدید دانشگاه هستند و این بازدید نیز به امضای تفاهم‌نامه‌ای جهت تسهیل همکاری دو دانشگاه می‌انجامد.



قاسمی همچنین با تاکید بر اینکه تحریم‌ها در برقراری روابط بین‌المللی مشکلاتی را ایجاد کرده است، اظهار کرد: تحریم‌ها باعث ایجاد مشکلاتی در مکاتبات بین دانشگاهی شده بود که البته در حال حاضر با تغییر برخی شرایط همچنان آثار مثبتی در جهت تسهیل این روابط دیده شده است.



وی افزود: با این حال دانشگاه تلاش می‌کند با استفاده از روش کارهای پژوهشی دانشجویان دانشگاه را در سطح بین‌الملل مطرح کرده و در هر صورت با وجود تحریم‌ها و یا در صورت رفع آن‌ها با استفاده از قدرت علمی دانشجویان و توانایی ثابت شده آنها در سطح جهانی جایگاه خود را کسب کند.



مدیر روابط بین‌الملل، اعتباربخشی و رتبه‌بندی دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه دانشگاه تهران در رتبه‌بندی اخیر انجام شده،‌ جایگاه شصت و دوم در بین دانشگاه‌های آسیایی را کسب کرده و علاوه بر آن دومین دانشگاه کشور است که توانستند وارد جدول این رتبه‌بندی شود، تصریح کرد: دانشگاه در پی بهبود این جایگاه و توجه به نیازهایی است که باعث مطرح شدن دانشگاه تهران در جامعه بین‌المللی شده است.



وی ادامه داد: با توجه به تعداد زیاد دانشگاه‌های سطح آسیا و محدودیت‌های موجود و تعداد کم دانشگاه‌های علوم پزشکی در این رتبه‌بندی سعی می‌کنیم این جایگاه را ارتقا بخشیم و این نکته را به اثبات برسانیم که علی‌رغم تک رشته‌ای بودن این دانشگاه، تعداد زیادی دپارتمان و دانشکده در دانشگاه علوم پزشکی تهران قرار دارد که این دانشکده‌های شاخص‌های آموزشی مهمی به حساب می‌آیند.



قاسمی همچنین با اشاره به اخذ گواهی اعتبار بین‌المللی از سوی دانشگاه علوم پزشکی تهران، تصریح کرد: اخذ این گواهی باعث ایجاد مسئولیت‌های زیادی در دانشگاه شده است و تلاش مسئولین دانشگاه بر آن است که با توجه به این جایگاه دانشگاه را همگام با استانداردهای بین‌المللی پیش برده و با بازنگری برنامه‌های درسی، مشکلات را حل کنند.



وی افزود: این گواهی اعتبار در اواخر سال گذشته میلادی به دست آمد و اعتبار آن چهار سال است.

کلمات کلیدی: برنامه‌ها و سیاست‌های ارتباطات بین‌المللی، دانشگاه علوم پزشکی تهران، ارتباطات بین‌المللی، علوم پزشکی تهران، ارتباطات علوم پزشکی تهران

آمار بازدید: 280 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image