ارتباط مستقیم با 30674 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد رؤسای دانشگاه‌های آزاد سهم ۱۲ درصدی درآمد غیرشهریه‌ای را جدی بگیرند

رؤسای دانشگاه‌های آزاد سهم ۱۲ درصدی درآمد غیرشهریه‌ای را جدی بگیرند

نماینده تام‎الاختیار رئیس دانشگاه آزاد در استان‎های لرستان، همدان و مرکزی گفت: رؤسای واحد‌ دانشگاه آزاد اسلامی باید سهم ۱۲ درصدی درآمد غیرشهریه‌ای را جدی بگیرند.



به گزارش خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) -منطقه لرستان، دکترعلی‎محمد رنجبر نماینده تام الاختیار رئیس دانشگاه در استان‎های لرستان، همدان و مرکزی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد بازدید کرد.


در این بازدید دکتر علی‎محمد رنجبر در جریان احداث ساختمان‎های کلینیک دندانپزشکی، کلینیک بیماری‎های خاص، پژوهشکده اساتید، دانشکده دندانپزشکی، خوابگاه شماره ۲ و محوطه‎سازی که قرار است شهریور امسال به بهره‎برداری برسد قرار گرفت.


نماینده تام‎الاختیار رئیس دانشگاه آزاد در استان‎های لرستان، همدان و مرکزی در بازدید از پروژه‌های جدید اظهار کرد: امروز دانشگاه آزاد بروجرد پیشتاز همه دانشگاه‎های استان‎های همدان، مرکزی و لرستان است.


سپس رنجبر طی سخنانی در جمع هیات رئیسه واحد بروجرد، این واحد را دانشگاهی با عظمت توصیف کرد و افزود: امروز از پیشرفت‎های صورت گرفته در این واحد خوشحال شدم و امیدوارم پیشرفت‎های آن بیشتر شود که باید از زحمات رئیس واحد نیز تشکر کرد.


وی سپس به درآمدزایی خارج از شهریه‌های دانشجویی اشاره کرد و گفت: با تولید ثروت از طرح‎های تحقیقاتی و دانش‌بنیان می‌توان به درآمدزایی خارج از شهریه‌ دانشجویی دست یافت و رؤسای واحد‌ها باید سهم ۱۲ درصدی درآمد غیرشهریه‌ای را جدی بگیرند و راهکارهای بهره‌وری و درآمدزایی غیر از شهریه را در دستور کار خود قرار دهند.


رنجبر در بخش دیگری از سخنانش خواستار توسعه رشته‎های کاربردی متناسب با بازار کار شد و با توجه به تجمیع واحد علوم و تحقیقات با واحد دانشگاهی از مسئولین واحد خواست رشته‎های مشترک در این واحد‌ها را به دو گرایش مختلف تغییر دهند.


انتهای پیام

آمار بازدید: 179 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image