ارتباط مستقیم با 30676 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه تخفیف شهریه و بورس دانشجویان دکتری تحت پوشش کمیته امداد (20 آذر 91)

تخفیف شهریه و بورس دانشجویان دکتری تحت پوشش کمیته امداد (20 آذر 91)

رییس دانشگاه آزاد با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد و کمیته امداد، گفت: تخفیف‌ و تقسیط شهریه و بورسیه دانشجویان دکتری تحت پوشش کمیته امداد برخی از تعهدات دانشگاه آزاد بر اساس این تفاهم‌نامه است.



به گزارش خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، فرهاد دانشجو در نشست انعقاد تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد با کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه خانواده بزرگ کمیته امداد متفاوت با دیگر خانواده‌ها هستند، اظهار کرد: کار کردن برای این خانواده‌ها جنبه معنوی بیشتری دارد.


وی با بیان اینکه حدود 21 هزار دانشجوی دانشگاه آزاد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند، اظهار کرد: این دسته از دانشجویان از نظر علمی جزو دانشجویان رده‌های یک تا پنج دانشگاه هستند.


وی با بیان اینکه این دانشجویان با سختی بزرگ شده‌ و درس خوانده‌اند، گفت: ما نیز باید با هر توانی که داریم این دسته از دانشجویان را کمک کنیم.


وی همکاری و مشارکت در زمینه فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی را از جمله موضوعات تفاهم نامه عنوان کرد و گفت: اشتغال و کارآفرینی، تبادل اطلاعات، بورسیه دانشجویان در مقطع دکتری از دیگر بندهای این تفاهم‌نامه عنوان کرد.


وی با بیان اینکه بر اساس این آیین‌نامه برای هر دو طرف تعهداتی پیش‌بینی شده است، اظهار کرد: استفاده دانشجویان از امکانات واحدها بر اساس آیین‌نامه‌ها و تخفیف‌ها و تقسیط شهریه، اولویت برخورداری از خوابگاه، تسهیل ازدواج دانشجویی، اشتغال، استفاده از بورس تحصیلی در دکتری، استفاده از امکانات برای دانشجویان ممتاز و برگزاری سفرهای زیارتی از جمله تعهدات دانشگاه آزاد بر اساس این تفاهم نامه به کمیته امداد است.


وی افزود: البته برای کارکنان کمیته امداد که به خانواده‌های تحت پوشش خدمات ارائه می‌دهند نیز امتیازی در زمینه تخصیص سهمیه برای ارتقای تحصیلی پیش بینی شده است.


دانشجو در ادامه تاکید کرد: همچنین بر اساس این تفاهم نامه کمیته امداد متعهد می‌شود در مواردی چون اعطای کمک هزینه تحصیلی به دانشجویان مورد حمایت و جذب کمک‌های مردمی برای دانشجویان نیازمندی که تحت حمایت کمیته نیستند، اقدام کند.


رییس دانشگاه آزاد در خاتمه با بیان اینکه حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویان مرتبط با فعالیت‌های کمیته امداد و یا دانشجویان تحت پوشش نیز مورد توافق قرار گرفته است، تصریح کرد: دانشگاه آزاد تا کنون رابطه خوبی با کمیته امداد داشته است و از این به بعد نیز امیدواریم که فصل جدیدی از این تعامل مثبت آغاز شود.


کلمات کلیدی: بورس دانشجویان دکتری، کمیته امداد، دکتری، دکتری دانشگاه آزاد، دانشگاه آزاد، تخفیف شهریه دانشگاه آزاد

آمار بازدید: 1029 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image