ارتباط مستقیم با 30633 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه خراسان جنوبی دانشگاهی‌ترین استان کشور است

خراسان جنوبی دانشگاهی‌ترین استان کشور است

استاندار خراسان جنوبی گفت: خراسان جنوبی دانشگاهی‌ترین استان کشور است و مردم خراسان جنوبی تحصیلات دانشگاهی را به عنوان یک اولویت مورد توجه قرار می‌دهند.


به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، وجه اله خدمتگزار، در دیدار با معاون وزیر علوم تحقیقات و فن آوری با بیان اینکه دانشگاه و دانشگاهیان اهمیت و جایگاه ویژه‌ای دارند، اظهار داشت: دولت تدبیر و امید نیز نگاه ویژه‌ای به دانشگاه‌ها و دانشجویان عزیز در تمامی سطوح دارد.

وی خراسان جنوبی را دانشگاهی‌ترین استان کشور دانست و تصریح کرد: با وجود پایین بودن سرانه درآمدی خانوارهای شهری و روستایی در این استان، مردم تحصیلات دانشگاهی را به عنوان یک اولویت مورد توجه قرار می‌دهند.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه مدیریت استان نگاه ویژه‌ای به دانشگاه دارد، گفت: امید است مسئولان وزارتخانه نیز به طور ویژه دانشگاه بیرجند و سایر مراکز آموزشی در استان را مورد توجه قرار دهند.

خدمتگزار به تغییر مدیریت در دانشگاه بیرجند اشاره کرد و ادامه داد: با این تغییر در آینده‌ای نزدیک شاهد شکوفایی علمی در دانشگاه بیرجند می‌باشم.

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم مدیریت دانشگاه با پرهیز از مباحث و موضوعات حاشیه‌ای تنها به امور مرتبط با دانشگاه و علم و دانش بپردازد.

آمار بازدید: 139 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image