ارتباط مستقیم با 30741 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار تدوین اساسنامه جامعه خیرین دانشگاه ساز (30 تیر 92)

تدوین اساسنامه جامعه خیرین دانشگاه ساز (30 تیر 92)

معاون حقوقی و امور مجلس و دبیر کمیته خیرین وزارت علوم از تدوین اساسنامه جامعه خیرین دانشگاه ساز کشور خبر داد.




به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر سید جواد ساداتی نژاد ضمن تاکید بر رویکرد وزارت علوم برای بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های بالقوه خیرین و واقفین، تحقق این مهم را مستلزم ایجاد زمینه و بستر مناسب و مساعد برای حضور و بروز این ظرفیت‌های عظیم عنوان کرد.



وی برنامه‌ریزی و اهتمام خیرین برای راه‌اندازی جامعه خیرین دانشگاه ساز کشور را یکی از مهمترین و موثرترین اقدامات جهت فراهم کردن بستر و زمینه لازم برای حضور و مشارکت خیرین در حوزه آموزش عالی کشور عنوان کرد و گفت: این اساسنامه شالوده و زیربنای شکل گیری جامعه خیرین دانشگاه ساز کشور است.



وی افزود: نقش وزارت علوم در تاسیس و راه‌اندازی این سازمان مردم نهاد با توجه به ماهیت آن جنبه حمایتی دارد و تمامی مراحل از ایده تا اجرا به دست خود خیرین صورت گرفته و کمیته خیرین وزارت علوم با توجه به وظایف ذاتی خود موظف به ارائه خدمات به این تشکل مردمی است.



ساداتی نژاد حضور و مشارکت مسئولان وزارت علوم در جلسات جامعه خیرین دانشگاه ساز را باعث تقویت، تعامل و آشنایی بیشتر خیرین با نیازهای آموزش عالی کشور و تسهیل در اجرایی شدن برنامه ریزی‌ها و تصمیم گیری‌های کلان این تشکل مردمی دانست.



وی با تاکید بر اهمیت نقش و جایگاه خیرین و واقفین آموزش عالی در تمامی مراحل و مراتب برنامه‌ریزی و راه‌اندازی جامعه خیرین دانشگاه ساز کشور، نقش و حضور آنان را در تمامی مراحل تدوین این اساسنامه چشمگیر و تعیین کننده عنوان کرد و بر نقش اساسی خیرین و واقفین در تهیه و تدوین این اساسنامه تاکید کرد.



معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم در پایان خیرین و واقفین را متولیان و گردانندگان اصلی جامعه خیرین دانشگاه ساز کشور دانست و گفت: همکاری و تعامل کمیته خیرین وزارت علوم با جامعه خیرین دانشگاه ساز کشور برای تحقق اهداف آموزش عالی کشور بسیار مورد تاکید است.

کلمات کلیدی: اساسنامه جامعه خیرین دانشگاه ساز، اساسنامه، جامعه خیرین، خیرین دانشگاه ساز، کمیته خیرین وزارت علوم، جامعه خیرین دانشگاه ساز کشور، خیرین و واقفین آموزش عالی

آمار بازدید: 264 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image