ارتباط مستقیم با 30619 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه غیر انتفاعی خوابگاه های غیر دولتی درجه بندی شدند/ 14 خوابگاه اخطار دریافت کردند

خوابگاه های غیر دولتی درجه بندی شدند/ 14 خوابگاه اخطار دریافت کردند

عضو هیات مدیره تعاونی خوابگاه داران غیردولتی از درجه بندی خوابگاه های خودگردان عضو تعاونی خوابگاه داران غیر دولتی خبر داد .




علیرضا شوکتی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: تمام 140 خوابگاه غیردولتی که عضو شرکت تعاونی خوابگاه دارن غیر دولتی کشور و صندوق رفاه دانشجویان وزار علوم هستند با اعزام بازرسانی از این شرکت تعاونی نظارت و ارزیابی شدند.

وی ادامه داد: با توجه به نظارت و ارزیابی صورت گرفته، خوابگاه ها درجه بندی شده و براساس درجه یک، دو و سه قیمت خوابگاه ها تعیین شد.

عضو هیات مدیره تعاونی خوابگاه داران غیردولتی با بیان اینکه قیمت های تعیین شده استان به استان متفاوت است تصریح کرد: به عنوان مثال در استان همدان قیمت ترمی خوابگاه های غیر دولتی 250 تا 600 تومان است در حالی که درخوابگاه های غیر دولتی استان تهران ماهانه 200 تومان دریافت می شود و اگر خوابگاه درجه یک باشد و امکانات بیشتری ارایه دهد بیش تر از این قیمت نیز دریافت می شود.

وی با بیان این مطلب که خوابگاه‌ها باید دارای سالن مطالعه، نمازخانه ، اتاق‌های نورگیر، استحکام بنا و سایر امکانات باشند افزود: در بازرسی هایی که صورت گرفت از 140 خوابگاهی که عضو شرکت تعاونی خوابگاه داران غیردولتی هستند 14 خوابگاه به دلیل رعایت نکردن استاندارهای خوابگاه های غیر دولتی اخطار دریافت کردند و در صورتی که در مهلت مقرر مشکلات موجود را رفع نکنند پلمپ خواهند شد .

آمار بازدید: 247 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image