ارتباط مستقیم با 30644 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار امکان واگذاری خوابگاه به دانشجویان جدیدالورود وجود ندارد (21 مرداد 92)

امکان واگذاری خوابگاه به دانشجویان جدیدالورود وجود ندارد (21 مرداد 92)

معاون دانشجویی دانشگاه علوم‌پزشکی جندی‌شاپور اهواز گفت: به‌ علت عدم ابلاغ اعتبارات عمرانی امسال و تکمیل‌ نشدن خوابگاه دانشجویی جدید دانشگاه، امکان واگذاری خوابگاه به دانشجویان ورودی جدید وجود ندارد.




دکتر منصور امین در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خوزستان، با اشاره به پیشرفت فیزیکی 99 درصدی خوابگاه دانشجویی جدید دانشگاه با ظرفیت 400 نفر، اظهارداشت: در حال حاضر برخی بخش‌های خوابگاه از جمله آسفالت محوطه و راه‌اندازی موتورخانه انجام‌ نشده‌ است که برای تکمیل این بخش‌ها به اعتباری حدود یک میلیارد تومان نیاز است.



وی خاطرنشان کرد: به‌ علت احتمال تکمیل‌ نشدن خوابگاه تا مهرماه، دانشگاه اعلام کرده‌ است که امکان واگذاری خوابگاه به دانشجویان ورودی جدید اعم از روزانه و شبانه وجود ندارد، البته در صورت تکمیل‌ ساختمان این خوابگاه، به دانشجویان خوابگاه واگذار می‌شود.



معاون دانشجویی دانشگاه علوم‌ پزشکی جندی‌شاپور اهواز با پیش‌بینی ورود 1000 دانشجوی جدید به دانشگاه در سال 92، درباره کافی‌بودن ظرفیت این خوابگاه برای پوشش تقاضای دانشجویان جدید، اظهارکرد: معمولأ هر سال با فارغ‌التحصیلی عده‌ای از دانشجویان، ظرفیت خالی در خوابگاه‌ها ایجاد می‌شود، البته در صورت تکمیل این خوابگاه هیچ‌گونه مشکلی برای واگذاری خوابگاه به دانشجویان ورودی 92 وجود ندارد.


کلمات کلیدی: واگذاری خوابگاه به دانشجویان، شرایط واگذاری خوابگاه به دانشجویان، واگذاری خوابگاه به دانشجویان جدیدالورد، دانشگاه علوم‌پزشکی جندی‌شاپور اهواز، وضعیت خوابگاه دانشگاه علوم‌پزشکی جندی‌شاپور اهواز، خوابگاه دانشجویی

آمار بازدید: 602 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image