ارتباط مستقیم با 30721 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه اردوهای دانشجویی دانشگاه امیرکبیر به مناسبت دهه فجر

اردوهای دانشجویی دانشگاه امیرکبیر به مناسبت دهه فجر

مدیرکل فرهنگی دانشگاه صنعتی امیرکبیر به شرح برنامه‌های فرهنگی این دانشگاه همزمان با گرامیداشت دهه مبارک فجر پرداخت.


سید مهدی سیدی در گفت‌وگو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه ستادی با عنوان ستاد برنامه‌های دهه فجر دانشگاه ایجاد شده است، اظهار کرد: مدیران مجموعه‌های مختلف و دانشجویانی که درگیر این تشکیلات بودند در این ستاد شرکت کردند که این مسئله موجب ایجاد هماهنگی و ساماندهی به برنامه‌ها شده است.

مسجد دانشگاه امیرکبیر به عنوان یکی از بزرگترین مساجد دانشگاهی است که به گفته دکتر سیدی در این ایام تا روز 22 بهمن هر روز بیش از 10 سخنران در آن به بررسی مسائل سیاسی و اجتماعی می‌پردازند.

وی افزود: در اختتامیه این سخنرانی‌ها میزگردی با موضوع انقلاب اسلامی ایران از زاویه نگاه دانشجویان غیرایرانی بین دانشجویان غیرایرانی این دانشگاه که در حال حاضر تعداد آنها به بیش از 60 نفر می‌رسد برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگی دانشگاه امیرکبیر با اشاره به برنامه‌های متفاوت فرهنگی این دانشگاه در ایام اظهار کرد: به مناسبت این ایام تعدادی اردو دانشجویی در این روزها برگزار می‌شود و دانشجویان به استان‌های کرمان، مشهد، اصفهان اعزام خواهند شد.

جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی توسط دانشجویان بسیجی برای کمک به مردم آواره سوریه بخشی دیگر از فعالیت‌های دانشگاه امیرکبیر در این ایام است که دکتر سیدی به آن اشاره کرد و افزود: همچنین گردهمایی با حضور بیش از 450 نفر از کارمندان دانشگاه با موضوع توان‌افزایی برگزار می‌شود.

وی همچنین از برگزاری یک هم‌اندیشی برای اعضای هیات علمی دانشگاه با موضوع انقلاب اسلامی ایران فرصت‌ها و تحقیق‌ها خبر داد و خاطر نشان کرد: همچنین در روز 12 بهمن ماه نیز جامعه دانشگاهی امیرکبیر با اجتماع در کنار مزار شهدا و به پرواز درآوردن کبوترها به آسمان این روز را گرامی داشتند و همچنین 22 نهال به مناسبت 22 بهمن در محوطه دانشگاه کاشته شد.

آمار بازدید: 223 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image