ارتباط مستقیم با 30716 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه تاکید رییس دانشگاه امیرکبیر بر ارتقای شاخص‌های کیفی و کمی دانشگاه

تاکید رییس دانشگاه امیرکبیر بر ارتقای شاخص‌های کیفی و کمی دانشگاه

دانشگاهیان دانشگاه صنعتی امیرکبیر با حضور بر سر مزار شهدای گمنام این دانشگاه فعالیت آموزشی و پژوهشی خود را در سال جدید آغاز کردند.



به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، دانشگاهیان دانشگاه صنعتی امیرکبیر صبح امروز با حضور بر سر مزار شهدای گمنام فعالیت آموزشی و پژوهشی خود را آغاز کردند که در این مراسم اساتید و مسئولان ، دانشجویان و کارکنان دانشگاه حضور داشتند.


دکتر علیرضا رهایی، رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر در این مراسم گفت: سال 93 با نام حضرت فاطمه (س) آغاز شده و با نام ایشان نیز پایان می یابد و این امر بستری را فراهم می کند تا بتوانیم در اخلاق و رفتار خود از صفات پسندیده حضرت فاطمه (س) و ائمه اطهار بهره ببریم.


وی با اشاره به انتخاب شعار امسال توسط مقام معظم رهبری افزود: در سال جاری نیاز به یک حرکت جهادی در حوزه های مختلف آموزشی، پژوهشی و فرهنگی با همکاری مدیران، اعضای هیات علمی و دانشجویان دانشگاه داریم.


رییس دانشگاه امیرکبیر خاطرنشان کرد: در سال جاری فعالیت های فرهنگی این دانشگاه در راستای برنامه چشم انداز این دانشگاه توسعه می‌یابد.


رهایی خاطرنشان کرد: همچنین در سال جاری برنامه داریم در حوزه های آموزشی و پژوهشی شاخص های کمی و کیفی دانشگاه را بهبود بخشیم.

آمار بازدید: 187 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image