ارتباط مستقیم با 30710 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه کاشت 22 نهال به مناسبت 22 بهمن در دانشگاه امیرکبیر

کاشت 22 نهال به مناسبت 22 بهمن در دانشگاه امیرکبیر

در سومین روز از دهه مبارک فجر طی مراسمی 22 نهال به مناسبت 22 بهمن در دانشگاه صنعتی امیرکبیر کاشته شد.


دکتر علیرضا رهایی رئیس دانشگاه امیرکبیر در حاشیه این مراسم به خبرنگار دانشگاهی ایسنا گفت: یکی از شعارهای اصلی دانشگاه امیرکبیر «توسعه پایدار و حفظ ویژگی‌های زیست محیطی» است، به همین دلیل تصمیم به کاشت22 نهال به مناسبت 22 بهمن در محوطه دانشگاه را گرفته‌ایم.

شاکری عضو شورای شهر تهران و عضو هیات علمی دانشکده عمران دانشگاه امیرکبیر با گرامیداشت یاد شهدا و امام شهدا و همچنین ایام دهه فجر و هفته پیش‌رو، اظهار کرد: 22 نهال را به نشانه شادمانی و سرزندگی انقلاب اسلامی در محوطه دانشگاه امیرکبیر کاشته‌ایم.

وی با بیان اینکه دانشگاه امیرکبیر به عنوان یک دانشگاه سبز و یک دانشگاهی برای حفظ انقلاب اسلامی برای همه شناخته شده است، گفت: با کاشت این نهال‌ها، نوعی رقابت نیز میان دانشکده‌ها برای رسیدگی به این نهال‌ها ایجاد می‌شود که امیدواریم نهال دانشکده‌ها به فلک برسد.

سید مهدی سیدی – مدیرکل فرهنگی دانشگاه امیرکبیر نیز کاشت 22 نهال در دانشگاه امیرکبیر را یک برنامه نمادین به مناسبت 22 بهمن دانست و گفت: امروز 16 رئیس دانشکده و پنج معاون دانشگاه و همچنین رئیس دانشگاه به منظور کاشت این نهال‌ها در محوطه دانشگاه حضور پیدا کردند.

آمار بازدید: 319 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image